خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آینتراخت فرانکفورت 5-1 بایرن مونیخ را در هم کوبید!

دینو تاپمولر که زمانی دستیار یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ بود و همگی به شکل بد و غیر منتظره‌ای از هدایت این تیم برکنار شدند، حال در قامت سرمربی آینتراخت فرانکفورت توانست انتقام سختی از تیم سابقش بگیرد

به گزارش طرفداری، در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ بود. میزبان از همان ابتدا کار را بهتر شروع کرد و باواریایی‌ها شانس آوردند که خیلی زود دروازه‌شان باز نشد. با این حال در ادامه نیز اوضاع برای بایرن مونیخ بهتر پیش نرفت و انگارنه‌انگار که یک طرف در تمامی رقابت‌ها متحمل چهار شکست متوالی شده و طرف دیگر در پی ارتقای رکورد شخصی خود به هفت پیروزی متوالی در بوندسلیگا است.

با اشتباه نصیر مزروعی در دفع درست توپ، عمر مرموش اولین گل آینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند. تا پایان نیمه اول و با اشتباهات متعدد خط دفاعی میهمان، عقاب‌ها موفق شدند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند اما تک گل یوسوا کیمیش در واپسین دقایق باعث شد تا 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 3-1 به پایان برسد و باواریایی‌ها اندک امیدی برای بازگشت به بازی داشته باشند.

هر چند با شروع نیمه دوم، خیلی طول نکشید تا آب سردی به روی این امیدواری شاگردان توماس توخل ریخته شود و با یک اشتباه دیگر از خط دفاع متزلزل بایرن، اریک دینا ابیمبه موفق شد خیلی زود پاسخ گل کیمیش را بدهد و برای بار چهارم دروازه نویر را باز کند. گل پنجم فرانکفورت نیز توسط انسگر کناف مانند گیلاس روی کیک برای این پیروزی بزرگ عقاب‌ها بود که باعث شد این برد بیش از پیش برای‌شان شیرین شود.

 تیم توخل در این مسابقه بسیار شلخته ظاهر شد و بازیکنانش نیز گویا فاقد تمرکز کافی بودند. به همین خاطر در تمامی خطوط، شاهد اشتباهات بازیکنان اعم از لو دادن توپ، پاس‌های بی‌دقت، تصمیمات اشتباه و همچنین اشتباهات فاحش در خط دفاعی بودیم که در نهایت همه این‌ها چنین نتیجه تحقیرآمیزی را رقم زدند. شاید چندین برد نزدیک و خفیف به همراه پیروزی بزرگ در درکلاسیکر باعث شده بود تا پوششی روی ایرادات واضح تیم توخل گذاشته شود اما ماه هیچ‌گاه پشت ابر نمی‌ماند و این بازی نشان داد ایرادات این تیم همچنان به قوت خود پابرجا هستند.

این شکست تاثیر زیادی روی جدول بوندسلیگا نیز خواهد گذاشت زیرا با توجه به تساوی بایرلورکوزن مقابل دورتموند در هفته گذشته، بایرن با وجود لغو شدن بازی‌اش مقابل اونیون برلین، فرصت صدرنشینی پیدا کرده بود و از این طریق می‌توانست فشار بیش‌تری روی ورکسلف بگذارد اما اکنون با این شکست، فرصت صدرنشینی را کاملاً از دست دادند و باید منتظر لغزش دوباره تیم ژابی آلونسو بمانند.

خلاصه بازی


شروع بازی

آینتراخت فرانکفورت 1-0 بایرن مونیخ؛ عمر مرموش در دقیقه 12: با دفع اشتباه توپ توسط نصیر مزروعی، توپ به فارس شائیبی می‌رسد اما پس از برخورد ضربه او به تیرک دروازه، توپ به عمر مرموش رسیده و او نیز آن را تبدیل به گل می‌کند.

دقیقه 25 / هری کین با پاس لئون گورتسکا صاحب یک موقعیت می‌شود اما ضربه او از کنار تیرک سمت راست دروازه کوین تراپ به بیرون می‌رود.

آینتراخت فرانکفورت 2-0 بایرن مونیخ؛ اریک دینا ابیمبه در دقیقه 31: پس از توپ‌گیری انسگر کناف در نزدیکی خط دفاع از کیم مین جائه، توپ به اریک دینا ابیمبه می‌رسد و او با یک کار تکنیکی زیبا به همراه محو کردن آلفونسو دیویس، برای بار دوم دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

آینتراخت فرانکفورت 3-0 بایرن مونیخ؛ هوگو لارسون در دقیقه 36: در یک حمله رعدآسا عمر مرموش با یک پاس خوب، هوگو لارسون را در محوطه جریمه میهمان صاحب توپ می‌کند و پس از ناکامی دایو اوپامکانو در دفاع کردن و عملکرد ضعیفش، گل سوم عقاب‌ها نیز به ثمر رسید تا کار باواریایی‌ها برای بازگشت به بازی بیش از پیش دشوار شود.

آینتراخت فرانکفورت 3-1 بایرن مونیخ؛ یوسوا کیمیش در دقیقه 44: یوسوا کیمیش که با پاس لروی سانه در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار گرفت، با یک ضربه از پشت محوطه جریمه موفق شد پیش از پایان نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا همچنان به بازگشت به بازی در نیمه دوم امید داشته باشند.

پایان نیمه اول

شروع نیمه دوم

آینتراخت فرانکفورت 4-1 بایرن مونیخ؛ اریک دینا ابیمبه در دقیقه 50: با اشتباه دوباره دایو اوپامکانو و لو رفتن در یک موقعیت خطرناک، فارس شائیبی با پاس خود، اریک دینا ابیمبه را صاحب یک موقعیت خوب کرد و او نیز چهارمین گل‌شان در این بازی را به ثمر رساند.

آینتراخت فرانکفورت 5-1 بایرن مونیخ؛ انسگر کناف (62): عمر مرموش خط دفاع باواریایی‌ها که مانند پنیر سوئیسی در این بازی پر از حفره است را با یک حرکت جا می‌گذارد اما در ادامه انسگر کناف به توپ او ضربه می‌زند تا دروازه مانوئل نویر برای پنجمین‌بار باز شود. این حرکت کناف باعث شد تا ظن آفساید بودن این گل مطرح شود اما پس از بررسی VAR، گل مورد قبول واقع شد.

دقیقه 71 / سرژ گنابری که دقیقه 66 به جای کینگزلی کومان وارد زمین شد تنها پس مدت بسیار کمی حضور در زمین، مصدوم شد و در دقیقه 71 جای خود را به جمال موسیالا داد.

پایان بازی

اطلاعات بازی آینتراخت فرانکفورت – بایرن مونیخ

  • بستر برگزاری: هفته 14 بوندسلیگا؛ فصل 24-2023
  • تاریخ برگزاری: شنبه، 18 آذر 1402 (9 دسامبر 2023)
  • ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری:دویچه بانک پارک؛ فرانکفورت
  • داور: فلیکس تسوایر
  • گلزنان آینتراخت فرانکفورت: عمر مرموش (12)، اریک دینا ابیمبه (50 ,31)، هوگو لارسون (36)، انسگر کناف (62)
  • گلزنان بایرن مونیخ: یوسوا کیمیش (44)

ترکیب ابتدایی آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ


آینتراخت فرانکفورت (1-2-4-3): تراپ | توتا، کخ، پاچو | بوتا، لارسون، شائیبی، ابیمبه | گوتسه، کناف | مرموش

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | مزروعی، اوپامکانو، کیم، دیویس | کیمیش، گورتسکا | کومان، چوپوموتینگ، سانه | کین

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا