خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری متفاوت انتخابات پارلمانی در کره جنوبی [+تصاویر]

مردم کره جنوبی با ماسک و دستکش و در صف‌های طولانی با حفظ فاصله در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره جنوبی که تجربه موفقی در مهار شیوع کرونا ویروس داشته در انتخابات پارلمانی که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود برای انتخاب  ۳۰۰ کرسی مجلس مقننه پای صندوق‌های رای رفتند.

۳۵۰۸ مرکز اخذ رای در سراسر کشور از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۶ بعداز ظهر روز شنبه کار اخذ رای را برعهده داشتند.

میزان مشارکت مردمی ۱۲/۱۴ درصد در روز اول اعلام شد و گفته شده ۵/۳۳ میلیون تن آرای خود را به صندوق انداخته‌اند. که اعلام شده مشارکت مردم بسیار بیشتر از انتخابات پارلمانی ۲۰۱۶ بوده است.

به رای دهندگان گفته شده بود فاصله یک متری را در صف‌ها رعایت کنند و مقام‌ها نیز مرتب دمای بدن مردم را چک می‌کردند. به رای دهندگان گفته شده بود ماسک بزنند و بعد از ضدعفونی کردن دست‌ها رای خود را به صندوق بیندازند و حتما دستکش داشته باشند..

برای کاهش احتمال واگیری از ماشین‌هایی برای تشخیص چهره استفاده شد. اثر انگشت نیز به دلیل داشتن دستکش انجام نشد. روند رای گیری طولانی تر از معمول بود اما رای دهندگان می‌گفتند احساس امنیت و سلامت بیشتری دارند.

برگزاری متفاوت انتخابات پارلمانی در کره جنوبی [+تصاویر]برگزاری متفاوت انتخابات پارلمانی در کره جنوبی [+تصاویر]برگزاری متفاوت انتخابات پارلمانی در کره جنوبی [+تصاویر]

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا