خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داریوش فرهنگ و آتیلا پسیانی و آرزویی که برآورده نشد!

داریوش فرهنگ از جمله‌ چهره‌های سینمایی نزدیک به آتیلا پسیانی بود که پس از درگذشت این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با نگارش یادداشتی نسبت به آن واکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای فرهنگ در کارهای مختلفی از جمله چهار فیلم سینمایی با مرحوم پسیانی همکاری داشته است.

آتیلا پسیانی در آذر ۱۴۰۰ و در پیامی ویدئویی به مراسم «شب داریوش فرهنگ» که از سوی کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار شد از آرز‌وی خود برای تکرار همکاری‌های سینمایی با داریوش فرهنگ گفته بود:

«در سال ۶۴ اولین فیلم جدی را با نام طلسم برای فرهنگ بازی کردم که عشق اول ما بود. من چهار فیلم با داریوش فرهنگ کار کردم و امیدوارم چهار فیلم دیگر برای وی بازی کنم»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط میتونم بگم مرحوم آتیلا پسیانی یک هنرمند تکرار نشدنیه و واقعا متاثرشدیم از فوت این پیشکسوت با اخلاق روحشون قرین آرامش الهی،

    47
    3
  2. انشالا روح ایشان با دعای ولی امر مسلمین جهان به آرامش ابدی دست یابد، و همچنین توفیق روز افزون را برای همگی همکاران و دست اندر کاران و سلبریتی ها و همه ی کسانیکه در راه اعتلای وطن و فرهنگ و اعتلای ایران و ایرانی تلاش می کنند، امیدوارم در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی پایدار باشند.

    24
    37
    1. اخه چی رو میخواهی ثابت کنی . دست از چاپلوسی بردارید. مرگ آتیلا چی کار داره به ولی ام مسلمین.
      فریب و نیرنگ در دین به جائی رسیده. که خدا از صحنه بازی حذف شده. با این حرف ها به جایئ نمی رسید. همانطور که تا حالا نرسیدید. و هرگز هم نخواهید رسید. شبا بخیر.

      19
      4
      1. یعنی متوجه نشدید این آقا با بردن اسم ولی امر مسلمین داره مسخره بازی در میاره ؟کی میخاید بفهمید کی با چه نیتی این حرفهارو میزنه؟ما عاشق رهبرمون هستیم وای این حرفهای بی مزه و بی ربط برای ما نیست برای یه عده شیاد هست

        3
        1
  3. ولی امر مسلمین خجالت بکشید چاپلوسی تا کی جای خدا و پیغمبر گذاشتن خودت چیکاره هستی و تو چنته چی داری کمی هم عقل وشعور چیزه خوبیه

    7
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا