خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه و ارز

ایسنا نوشت: امروز قیمت طلا اندکی کاهش یافته و نرخ سکه و ارز با ثبات همراه بوده است.

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۴۳ هزار و ۳۷۹ تومان (۲ هزار و ۶۲۱ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۸۶ دلار (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

ادامه ثبات در بازار ارز

اما بازار ارز این روزها آرام است و برای سومین روز متوالی، قیمت‌ها در این بازار تغییری نکرده است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی که پس از تعطیلات نوروزی قیمت ارز را اعلام کردند، امروز (یکشنبه) قیمت دلار و یورو را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

بر این اساس، قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان است.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ هزار تومان خریده و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار تومان می‌فروشند.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا