خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتیجه حذف اصلاح طلبان دولت فعلی است

 


ابراهیم اصغرزاده با بیان اینکه نتیجه حذف اصلاح طلبان دولت فعلی است گفت: مشکلات کشور ناشی از تصمیمات یک بچه لوس حاجی بازاری است که اعتقادی به کار کارشناسی ندارد.


به گزارش انصاف نیوز (رسانه ی کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان)، به نقل از مهر، ابراهیم اصغرزاده در نشست خبری بعد از ثبت نام در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: وجود اصلاح طلبان برای کشور ضروری است چراکه تا جاییکه اصلاح طلبان باشند در کنار آنها خواهم بود و اگر هاشمی و خاتمی ثبت نام کنند به آنها خواهم پیوست.


اصغرزاده ادامه داد: اگر اجماع صورت نگیرد و افراد متفرقه در انتخابات شرکت کنند تا آخر باقی خواهم ماند.


وی خاطر نشان کرد: احتیاجی نیست از حقوق هسته ای خودمان که دستاورد ارزشمندی بود عقب نشینی کنیم ولی با دیپلماسی مبتکرانه می توان همه مسائل را حل کرد.


به گفته اصغرزاده سیاست های بی تدبیرانه دولت ما را در موقعیتی قرار داده که باید توانمندی های هسته‌ای خودمان را مبادله کنیم.


اصغرزاده تصریح کرد: سیاست های خارجی و دیپلماسی دولت خاتمی کشور را به وضعیت بهتری نسبت به گذشته کشاند. اکنون ما باید خودمان را از این وضعیت نجات دهیم.


کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نیروهای مسلح نباید در حوزه های اقتصادی دخالت کنند. در سال 80 که رد صلاحیت شدم، اعلام کردم که نظامیان باید به پادگان ها بازگردند. قداست و احترام نیروهای مسلح بخاطر دخالت در اقتصاد از کف می رود.


وی تاکید کرد: در حوزه داخلی و سیاسی وضعیت موجود و میزان آزادی ها به هیچ وجه شایسته انقلاب نیست.


به گفته اصغرزاده بی توجهی به امکانات ملی باعث می شود در راه اشتباه برویم.


وی گفت: با وجود آنکه معتقدم صلاحیت دارم، اما به نظر شورای نگهبان احترام می گذارم. من می توانم گفتمان خط امام(ره) یا چپ عدالتخواه را به جامعه بازگردانم.


وی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه اقتصاد مقاومتی را باید دولت بپردازد، اظهار داشت: یک جایی باید هزینه فایده را محاسبه کنیم. ما می توانیم ایران را قدرتمندانه به جهان مطرح کنیم.


اصغرزاده تصریح کرد: دولت احمدی نژاد را دولتی فرقه گرا می دانم، دولتی که نظریه جدیدی راجع به دین و امام زمان(عج) مطرح کرد. دولت احمدی نژاد محصول برخورد اصولگرایان و محافظه گرایان با اصلاح طلبان است که اکنون هزینه آن را نیز می پردازند.


وی تاکید کرد: نتیجه حذف اصلاح طلبان دولت فعلی است و مشکلات کشور ناشی از تصمیمات یک بچه لوس حاجی بازاری است که اعتقادی به کار کارشناسی ندارد.


وی در پاسخ به سوالی که در صورت رئیس جمهور شدن برای آزادی موسوی و کروبی از حصر چه کاری می توانید انجام دهید، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور یعنی رئیس جمهوری. سازمان اداره کشور در اختیار او قرار می گیرد و او می تواند شرایط آزادی های بیشتری را ایجاد کند.


کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزود: در آینده باید تکلیف حصرها مشخص شود برای ایران جایز نیست که بهترین فرزندانش اینطور باشند اگر از موسوی و کروبی سوال کنید حتما می گویند در انتخابات شرکت کنید چون نمی توانند از گذشته انقلابی خود جدا شوند.


اصغرزاده درباره اجماع اصلاح طلبان گفت: امیدوارم دوستان اصلاح طلبان به اجماع برسند و اگر هم مایل نباشند من در صحنه حضور داشته باشم، حرف های من را بپذیرند.


وی تصریح کرد: حاضرم در کنار آنها باشم مشروط بر اینکه از اصلاح طلبی دفاع کنند. رفتن اصلاح‌طلبان و حضور اصولگرایان و فتنه گرایان مثل تولید مثل در رحم اجاره ای است.


کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بازگشت اصلاح طلبان با خودش اخلاق و مداراطلبی را به همراه خواهد داشت.


خبرنگاری در این باره که باید پاسخگوی تحریم ها پس از حادثه لانه جاسوسی باشید، سوال کرد و اصغرزاده گفت: حرکت دانشجویان خط امام(ره) در آن زمان حرکت دانشجویی غیرحرفه ای و آماتوری بود. ما برای 48 ساعت سفارت آمریکا را گرفتیم اما بعد در بیرون امام(ره) رهبری کردند و تصمیمات بیرون باعث شد ما به گروگانگیر تبدیل شدیم.


وی گفت: بسیاری از مردم دنیا در آن زمان با ما احساس همدلی کردند و معتقد بودند ملتی که انقلاب کرده نباید شاهش به دست آمریکا از کشور بیرون برود.


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: آن زمان شرایط انقلابی تصور سفارت آمریکا بود و اکنون باید پای میز مذاکره منافع مردم را تامین کرد.


وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده هسته ای ایران گفت: اصلاح طلبان به هیچ وجه از حقوق هسته ای که اکنون به آن رسیده ایم عقب نشینی نخواهند کرد.


خبرنگاری درباره رد صلاحیت نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات شورای شهر سوال کرد و اصغرزاده گفت: به من هم خبر داده اند امیدوارم در مورد ریاست جمهوری و شورای شهر اصلاح طلبان حضور یابند چراکه اگر اصلاح طلبان بتوانند از فضای انتخاباتی استفاده کنند قطعا پیروز می شوند.


وی افزود: اشتباه است که فکر کنید اصلاح طلبان پایگاه  خود را از دست داده اند. هنوز تا آخرین ساعت‌ها امیدوارم که هاشمی و خاتمی در انتخابات حاضر شوند.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا