خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سکوت در برابر فسادهای هزار میلیاردی و رسوا کردن پیرمرد!

علی علیزاده در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

خاطرتان هست اواخر عید فیلمی از یک پیرمرد در کنار ایستگاه محمدیه منتشر شد که میگفت وضعیت اقتصادی اسفناکی دارد. وبسایت فارس نیوز بعد از انتشار این ویدیو تمام قدرت کاراگاهی و روزنامه‌نگاری تحقیقی خود را به کار انداخت و چهاردهم فروردین مقاله‌ای منتشر کرد با عنوان: «به بهانه ماجرای دروغین پیرمردی که توانایی خرید پنیر نداشت»

فارس موفق شده بود با دسترسی (غیرقانونی) به حساب این پیرمرد متوجه شود که او در ادعایش صادق نبوده‌. اجازه دهید عین مطلب سایت فارس نیوز را بخوانیم: «خبرنگار فارس در جریان تلاش برای معرفی وی به نهادهای حمایتی، به اطلاعات جالب توجهی دست پیدا کرد که نشان می‌داد این فرد در توصیف وضعیت خود اغراق کرده است. این فرد اهل رودسر دارای خانواده‌ای پنج نفره ای است که در تهران زندگی می‌کند. وی صاحب یک باب مغازه در شهر خود است و سال گذشته حدود صد میلیون گردش حساب وی بود و متوسط ماهانه سه و نیم میلیون از کارت اعتباری خود هزینه می‌کرده است.»

دقت کنید وبسایت فارس که در بسیاری از پرونده‌هاب فساد هزار میلیاردی این سالها سکوت کرده موفق شد این پیرمرد را رسوا کند. مرحبا. اما این تمام ماجرا نیست.

امروز همین خبرگزاری فارس در دفاع از ادعاهای رشیدپور به نگارنده حمله کرده. (با چهره‌ای معصوم از رشیدپور در مقام قربانی). فارس پرونده این ماجرا را پایان‌یافته اعلام کرده و پرسشهای من را غیراخلاقی و رشیدپور را یک فرد عادی دانسته که حریم خصوصیش باید حفظ شود.
.
آقای فارس! آیا هیچ تحقیقی درباره ادعاهای رشیدپور انجام دادید؟ شما که برای حقیقت سنجی از سخنان یک پیرمرد دستفروش بصورت غیرقانونی اطلاعات حساب بانکی او را زیر و رو میکنید چرا ده دقیقه درباره رشیدپور تحقیق نکردید تا ببینید جوابهایش اصلا شمی از حقیقت دارد یا نه؟
.
آقای فارس! آیا دستمزدهای میلیاردی بیش از ده سلبریتی (که پرونده تک تک شان را در این صفحه منتشر خواهیم کرد) برای فارس نیوز اهمیتش اندازه گردش حساب یک پیرمرد دستفروش نبود؟ آیا هزینه حدود یک میلیارد دلار از پول نفت مردم ایران در صداسیما و ریختنش به جیب امثال رشیدپور جای سوال کردن ندارد؟ آیا جیب رشیدپورها حریم خصوصی است؟‌ آیا در قضیه رشیدپور، مدیران فارس نگران اعتبار دوست و هم جناحی خود آقای علی فروغی هستند؟ این چه عدالتخواهی است که هر کس در باند و دسته و جناح شما باشد حاشیه امن مطلق دارد و هر کس ندارد میتواند قربانی و ترور شخصیت شود؟ حتی اگر یک پیرمرد دستفروش باشد؟
.
پانوشت:‌ پرونده حقوق نجومی رضا رشیدپور باز است. باز باز. به زودی توضیحات تکمیلی منتشر میشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. استثنائات همه قاعده شده اند…همه مدعیان ریز درشت ..عربده کش های رگگردن برامده همه شان یا خود سمبل فسادند یا درنهایت ابزارحقیری برای فاسدان …..صدر تا ذیلشان…

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا