خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشرف حکیمی در رئال مادرید؟!

«اشرف حکیمی»، ستاره جوان بوروسیا دورتموند تاکید کرد که با پیشنهادهای زیادی مواجه شده است و به زود تکلیف خود را با رئال نهایی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، اشرف حکیمی یکی از آماده‌ترین مدافعان راست فوتبال اروپا است که در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند.

این بازیکن مراکشی به صورت قرضی در دورتموند توپ می‌زند و در اصل بازیکن رئال مادرید است.

نمایش خوب حکیمی باعث شده است تا مشتریان بزرگ زیادی داشته باشد و از طرف دیگر هم زیدان دوست دارد که او را به رئال برگرداند چرا که قراردادش با دورتموند تابستان به پایان خواهد رسید.

او درباره بازگشت به رئال مادرید گفت: فعلا قبل از هر چیزی دوست دارم که هر چه سریع‌تر شرایط برای ادامه لیگ مهیا شود تا بتوانیم دوباره بازی کنیم. به‌زودی با رئال مادرید مذاکره خواهم کرد تا تکلیفم روشن شود. باید تا ماه ژوئن تصمیم نهایی خود را بگیرم. امیدوام که تصمیمی بزرگ گرفته شود که به آینده فوتبالی‌ام کمک کند.

حکیمی درباره پیشنهادهای زیادی که دارد، گفت: این که یک بازیکن پیشنهادهای زیادی داشته باشد باعث افتخار است و طبیعی است که من هم احساس غرور می‌کنم. کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد مشتریان زیادی داشته باشم؟ طبیعی است که من هم خوشحال باشم چون این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ام.

حکیمی درباره این سوال که آیا قراردادش با رئال مادرید تمدید شده است؟ گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی کنم و به‌زودی مدیر برنامه‌هایم همه چیز را روشن خواهد کرد. نمی‌دانم که چه سالی قراردادم با رئال تمام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا