خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه پلیس درباره فیلم درگیری با «شرور سابقه‌دار»

فرمانده انتظامی تنگستان درباره فیلم درگیری مامور ناجا با یک سارق و شرور سابقه دار و اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر اهرم، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توضیح داد.

سرهنگ حسین خواجه با توضیح و شرح ماوقع اعلام کرد: بعد از ظهر شنبه ۲۳ فروردین ۹۹، طی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، واحد گشت انتظامی در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر و مشاهده می کنند، فردی پس از سرقت از تلمبه های کشاورزی در حال فرار است و تعدادی از شهروندان هم در حال تعقیب وی هستند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی سریعا وارد عمل شده و برای دستگیری متهم اقدام می کنند، افزود: سارق وقتی عرصه را بر خود تنگ می بیند بدون توجه به اخطار  پلیس، با یک تیغه چاقو به سمت ماموران و مردم حمله ور می شود و یکی از افراد حاضر در صحنه را مجروح می کند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: سارق شرور با جسارت و گستاخی هرچه تمام تر سعی در زخمی نمودن مامور ناجا داشته، که این مامور به منظور دفاع از خود با گاز اشک آور سعی در مختل نمودن حرکات و حملات وی داشته است.

فرمانده انتظامی تنگستان یادآور شد: این فرد جرائم متعددی از جمله قتل عمد، سرقت، نگهداری و خرید فروش مواد مخدر، فرار از زندان را در سوابق کیفری خود دارد که در حال حاضر با دستور مقام قضائی و صدور قرار وثیقه دو میلیارد ریالی در زندان برازجان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا