خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درد دلی برادرانه با سیدحسن آقامیری

حجت الاسلام رشید داودی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «درد دلی برادرانه با سیدحسن آقامیری» به بهانه‌ی گفتگوی زنده سیدحسن آقامیری (روحانی خلع لباس شده) و امیر تتلو و احلام (دو خواننده ایرانی خارج کشور) نوشت:

سید جان!
اگرچه با برخی از آنچه می‌گویی و عمل می‌کنی موافق نبوده و نیستم، اما همچون بسیاری از دوستان و علاقه‌مندان و حتی مخالفانت، حکم به خلع لباس شدنت را عادلانه نیافتم.

کم و بیش از برخی دوستان مشترک پیگیر پرونده‌ات بودم و نگران که مبادا …

روزی که حکمت ابلاغ شد، به دوستانمان گفتم این حکم بسان پوست خربزه‌ایست که می‌خواهد سید حسن را وادار به لغزش نماید و از مسیری که در آن بود خارج کرده و در مسیری که مخالفانش ترسیم می‌کردند، نشان دهد!

سید جان!
امروز مطالبی که در مورد تتلو گفتی را گوش دادم. به درستی اشاره کردی که خطای امروز تتلو (و امثال او)، ریشه در خطای کسانی دارد که همه‌ی راه‌های ممکن پیش‌روی او را بستند و سرانجام فراری‌اش دادند. و به قطع، در این مساله فرقی میان امیرحسین مقصودلو با دیگرانی که همچو او ناچار به جلای وطن شدند، نیست!

اما برادر من!
احتمال بده که عده‌ای می‌خواهند تو را به همان راه بکشانند، تو تسهیل‌گر هدف‌شان نشو!
بپذیر (و اگر نمی‌پذیری، احتمال بده) که مغرضانی با واسطه یا بی‌واسطه، اما عامدانه پوست خربزه جلوی پایت می‌اندازند تا تو را به خطا بکشانند یا در خطا نشان دهند!

می‌خواهند مجبور به ترک وطن و عبور از خطوط قرمزت کنند! تا به مردمی که عادلانه بودن خلع لباس شدنت را نپذیرفته بودند یا به دیده تردید در آن نگریستند، بگویند که دیدید او آنگونه نبود که نشان می‌داد!

سید حسن عزیز!
درست است که ملامت خطای امروز آنها که رفته‌اند، بدون سرزنش و فریاد بر سر عاملان آن، ناجوانمردی است اما حتماً می‌پذیری که اگر در مقابل خواست عاملان خروج‌شان از وطن و سرانجام شکستن خطوط قرمز دین، اخلاق، حکومت، فرهنگ و امثالهم ، نجیبانه صبوری کرده و مظلومانه می‌ایستادند، ناخواسته در خطای طراحی شده نمی‌افتادند!

برادر عزیزم، سخن زیاد است و مجال و امکان طرح، اندک؛ اما فراموش نکن رمز شهرت و نفوذ کلامی که در مخاطبانت پیدا کردی نه به خاطر سخنان، نه بخاطر رفتار، نه به خاطر فن بیان و نه بخاطر ارتباطات، که مرهون اینست که این سخنان را کسی می‌گوید که مبلّغ دین است.

طیف غالب مخاطبانت کسانی هستند که قرائت‌های مشهور و متداول از دین و مذهب را سختگیرانه و ناعادلانه می‌پندارند اما دین گریز و دین ستیز نیستند، لذا (فارغ از ارزشگذاری) مجذوب قرائتی شده‌اند که سهل‌المؤونه‌تر و ظاهراً دارای تسامح و تساهل بیشتری است.

پس وظيفه سنگینی بر عهده توست و تو مسؤول دین‌داری آنها هستی!
نکند تو را خسته کنند تا مرتکب خطا شوی یا برای آنکه لجشان را در بیاوری، چنین نشان دهی!

توییت انصاف | واکنش‌ها به لایو آقامیری و احلام

لایو عجیب حسن آقامیری با احلام!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب..میشود نحوه دیگری هم گفت..اساس شکل محکومیت راندن اشخاص به انطرف مرزها که بگویند…دیدیدما درست عمل کردیم؟؟واما پرسشی…چرا همیشه مغضوبینند که مورد سواال قرار میگیرند؟؟؟..چرا یکبار واقعا یکبار طرف سئوال غاضبان نیستند؟؟؟چرا همیشه این کیفر دیده هاهستند که باید پاسخ دهند؟؟؟چرا انانیکه علی الدوام از معصومین وائمه برای عملشان توجیه می تراشندووو البته گه گاهی هم خودرا شیعه امام کاظم ع مینمایانندواز کاظمین الغیظ یاد میکنند؟؟؟اما نه گذشت سالها ونه عید وتولد و…..تاثیری بر انان ندارد؟؟؟؟؟لطفا جناب اقای رشید داودی پاسخ دهید………………………..بار خدایا همه طور فرمودید والان هم ویروس را…خدایا عاقبتمانرا ختم بخیر فرما…………………………………………………………………………………هرچند انقدرهم امیدوارنیستم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا