خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خداداد عزیزی: برای برخی‌ها مردم مهم نیستند؛ انتقاد او از امیر قلعه‌نوعی

پایگاه خبری رکنا نوشت: خداداد عزیزی یکبار دیگر توجهات را به سمت خود جلب کرد؛ این بار با انتقاد از امیر قلعه نویی.

همانطور که حضور خداداد عزیزی در جمع اعضای کادرفنی تیم ملی غیرمنتظره و حتی عجیب بود، جدایی او هم شبهه برانگیز و ناگهانی بود. عمر فعالیت خداداد در تیم ملی تنها سه ماه بود و او در همین مدت کوتاه، اظهارنظرهایی داشت که بحث برانگیز شد. خداداد در شرایطی اوایل شهریور به عنوان مشاور فنی در جمع مربیان تیم ملی فوتبال حضور یافت که پیش از آن مصاحبه ای علیه سعید الهویی (دستیار قلعه نویی) انجام داده بود. عزیزی که در این مصاحبه نسبت به حضور الهویی در کنار قلعه نویی انتقاد کرده بود، بعد از حضور در اردوی تیم ملی از حرف‌های قبلی خود کوتاه آمد و تاکید کرد که درباره سعید الهویی اشتباه کرده چرا که او کاربلد است و می تواند به تیم ملی کمک کند.

مدتی بعد خداداد عزیزی پس از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان که انتقادات از قلعه نویی بالا گرفت، به دفاع از او پرداخت و گفت:«من فکر می کنم یکسری از اینها با امیر قلعه نویی مشکل دارند. برخی از اینها دنبال کار و منافع خودشان هستند و منتظرند تا تیم نتیجه نگیرد و قلعه نویی را بکوبند.»

از همه اینها که بگذریم، نحوه جدایی خداداد از تیم ملی آنقدر عجیب و غیرحرفه ای بود که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. او به یکباره در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد که به دلیل مسائل شخصی قید همکاری با تیم ملی را زده است. خداداد که تصمیمش را پیش از اعلام در رسانه ها با قلعه نویی در میان نگذاشته بود، در این باره گفت:«من با قلعه‌نویی تعارف دارم! هرچند آدم اهل تعارفی نیستم. امیدوارم بتوانم او را قانع کنم.»

در این بین صحبت‌های حماسه‌ساز ملبورن در ویژه برنامه شب یلدا تلویزیون و انتقاد مستقیم از امیر قلعه‌نویی ، احتمالا باعث رضایت و خشنودی مخالفان سرمربی حال حاضر تیم‌ملی شده است. صحبت هایی که حسابی در فضای فضای وایرال شد. خداداد با این جملات از قلعه نویی انتقاد کرد:« قلعه‌نویی اصلا نپرسید چرا رفتی. متأسفانه مردم و خواست‌ آنها درمورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست. من تصمیم خودم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام. من با تماس قلعه‌نویی به تیم ملی رفتم و خودم که به تیم ملی نیامده بودم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟ من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام؛ به کسی هم نیاز ندارم.»

حال سوال این است که انتظار خداداد برای اینکه قلعه نویی با او تماس بگیرد از کدام بُعد حرفه ای گری یا حتی دوستی و احترام نشات می گیرد؟ خداداد پیش از آنکه قلعه نویی را در جریان استعفایش قرار دهد آن را در رسانه ها اعلام کرد. از سویی به گفته عزیزی، او با تماس شخص قلعه نویی به تیم ملی اضافه شد. آیا رفتار حرفه ای و احترام از سوی خداداد رعایت شده که او چنین انتظاری از سمت مقابل دارد؟ این در حالی است که هنوز هیچکدام از طرفین و حتی هیچکدام از مسئولان فدراسیون درباره جدایی غیرمنتظره خداداد، اظهارنظر روشنی نداشته اند. به نظر می رسد خداداد برخلاف آنچه در ظاهر روی آن تاکید دارد، ارزش چندانی برای شان و جایگاه تیم ملی که متعلق به همه مردم است، قائل نیست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا