خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات در گیلان: باید مهر فساد را بر پیشانی مفسدان زد

وزیر اطلاعات ضمن حضور در گلزار شهدای رشت، در جلسه شورای تأمین گیلان سخنرانی و با نماینده ولی‌فقیه و خانواده شهید مدافع امنیت استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، روز شنبه 1 مرداد ماه در سفر به استان گیلان، در جلسه شورای تأمین استان در رشت گفت: هدایت نقدینگی به سوی تولید یکی از مهمترین سیاست‌های دولت است.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت اعیاد ماه ذی‌الحجه و اشاره به حضور فعال و جهادی ریاست جمهوری و تلاش شبانه‌روزی مجموعه دولت گفت: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد و تلاش کرد.

سید اسماعیل خطیب، مبارزه با هرگونه فساد و زیاده‌خواهی را نیز از تأکیدات رهبری و رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد، رانت، قاچاق و ویژه‌خواری از اولویت‌های اصلی رسیدن به موفقیت در مسیر ارائه خدمات صادقانه به مردم محسوب می‌شود.

وی هدایت نقدینگی به سوی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری را از تأکیدات رهبری دانست و گفت: دولت خود را موظف می‌داند برای جهت‌دهی سرمایه‌گذاری‌ها به سمت تولید و اشتغال شرایط لازم را فراهم کند.

وزیر اطلاعات در ادامه به «کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره‌مندی از ناتو‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی» اشاره کرد و گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها در نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و کمک‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به‌ویژه رسانه ملّی می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.

وزیر اطلاعات، با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد. او در این دیدار، تلاش برای برقراری ارتباط با مردم و افزایش رضایت‌مندی آنان را بسیار مهم و ضروری خواند و افزود: ایجاد ارتباط سنجیده و متکی به مردم ضمن امیدآفرینی در جامعه، احساس مسئولیت را نیز در بین مردم افزایش می‌دهد.

سید اسماعیل خطیب، ثمربخش بودن سیاست‌های تحولی دولت و نظام را نیازمند کمک و همراهی جامعه روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و علما برشمرد و افزود: دولت مردمی و انقلابی با این همراهی و کمک می‌تواند با سوءاستفاده‌ها و زیاده‌خواهی‌ها مبارزه کرده و در راه موفقیت و رفاه جامعه و مردم گام بردارد.

وزیر اطلاعات همچنین در بدو ورود به استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

سید اسماعیل خطیب، با حضور به ستاد خبری اداره کل اطلاعات گیلان ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردمی، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر کرد.

وزیر اطلاعات در این سفر، با خانواده شهید حسن عشوری، نخستین شهید مدافع امنیت استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا