خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت‌وگوی تلفنی اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با لاریجانی

«علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ادامه محاصره غزه و تحریم ایران در بحران کرونا ماهیت ضد بشری اسرائیل و آمریکا را نشان می‌دهد، گفت: جهان پس از کرونا، فرصتی برای تجدید نظر در حقوق ملت‌ها و بازیابی هویت‌های انسانی است و نظام سلطه باید از بحران‌های انسانی برای تغییر رفتار خود درس بگیرد.

به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی مجلس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس‌های تلفنی جداگانه، ضمن احوالپرسی از علی لاریجانی برای وی آرزوی سلامتی کرده و رییس مجلس ایران را از پشتیبانان همیشگی جریان مقاومت در منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین خواندند.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی، ضمن احوالپرسی از لاریجانی گفت: شما از پشتیبانان همیشگی جریان مقاومت در منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین بوده و هستید و از خداوند متعال برای جنابعالی و همه مبتلایان به بیماری کرونا در ایران آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

لاریجانی نیز در این گفت و گو ضمن ابراز تشکر از احوالپرسی رییس دفتر سیاسی حماس، افزود: در شرایطی که جهان با بحران کرونا دست به گریبان است، در اثبات ماهیت ضد بشری رژیم صهیونیستی همین بس که همچنان دست از محاصره غزه برنداشته است؛ همچنان که در افشای ماهیت ضد انسانی رژیم آمریکا، ادامه تحریم‌ها علیه ایران بهترین گواه است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فلسطینی ها باید با حفظ یکپارچگی کامل از همه ظرفیت های حقوقی و انسانی علیه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها استفاده کنند و در جهان متاثر از شیوع کرونا که نقاط ضعف مناسبات بین المللی را برجسته کرده است، منادی دفاع از حقوق انسانی در بین ملت های مستقل جهان باشند. جهان پس از کرونا، فرصتی برای تجدید نظر در حقوق ملت ها و بازیابی هویت های انسانی است و نظام سلطه باید از بحران های انسانی برای تغییر رفتار خود درس بگیرد.

لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان حقوق مردم مظلوم فلسطین است و از آنها حمایت خواهد کرد.

همچنین دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در تماس تلفنی با رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن احوالپرسی و آرزوی بهبودی کامل برای لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی، نقش بی بدیلی در حمایت از مردم منطقه در مقابل ستم‌های رژیم آمریکا و اسرائیل دارد و شما خود از چهره‌هایی هستید که همواره حامی جریان مقاومت در منطقه علی الخصوص فلسطینیان مظلوم و مقاوم بوده اید.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی، ضمن تشکر از دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: آرزوی ما این است که مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی هرچه زودتر در مبارزه با رژیم صهیونیستی به پیروزی دست یابند و تردید نیست که این وعده خداوند با تلاش شما و دیگر نهضت های اسلامی به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا