خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز

ایسنا نوشت: امروز (شنبه) قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز نزولی شد.

به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان (۲۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به هفته گذشته) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان (۳۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به هفته گذشته) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به هفته گذشته)، ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار کاهش نسبت به هفته گذشته) و هر عدد سکه یک گرمی نیز به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به هفته گذشته) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۰۳ هزار و ۶۷۲ تومان (۳۵ هزار و ۳۲۸ تومان کاهش نسبت به هفته گذشته) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۶۸۷ دلار است.

قیمت ارز کاهش یافت

اما بازار ارز هم در نخستین روز هفته با کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار و یورو کار خود را آغاز کرد.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (شنبه) قیمت دلار و یورو را نسبت آخرین روز هفته گذشته، ۱۰۰ تومان کاهش دادند و این در حالی است که در طول هفته گذشته قیمت ارز ثابت بود.

بر این اساس، قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریده و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان فروختند.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی بود؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا