خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن هاشمی: در انتصاب مناف هاشمی حاشیه‌ای نمی‌بینم

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتصاب مناف هاشمی به عنوان معاون شهردار حاشیه‌ساز بوده است، گفت: من حاشیه‌ای نمی‌بینم.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز پس از اتمام جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که ملاحظه می‌کنید کم کم شورا به فعالیت کاری خود باز می‌گردد؛ چرا که قبلا بیشتر فضای جلسات مربوط به کرونا و اخذ گزارش از شهرداری بود؛ اما امروز توانستیم مصوباتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گزارش مالی توسط خزانه‌دار شورا مطرح شد و امیدواریم بتوانیم وضعیت مالی سال 98 را به اتمام برسانیم، افزود: همچنین چند طرح یک فوریتی در شورا بررسی و تعیین تکلیف شد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتصاب مناف هاشمی به عنوان معاون شهردار حاشیه‌ساز بوده است، گفت: من حاشیه‌ای نمی‌بینم.

وی همچنین در خصوص سخنان علیخانی مبنی بر اینکه عدم اجرای طرح ترافیک به معنای عدم اخذ عوارض نیست، تصریح کرد: این یک پروسه قانونی است و شهردار تهران می‌توانست در راستای احترام به مصوبات شورا یک لایحه دو فوریتی در خصوص عدم اخذ عوارض در زمان عدم اجرای طرح ترافیک بیاورد تا این تصمیمات قانونی شود و من هم می‌پذیرم که لازم است مصوبه بیاورد و از شهردار تهران می‌خواهیم که این کار را انجام دهد و هدف ما این است که عوارض دریافت نکنیم؛ اما اجازه شورا را بایست اخذ کنند.


گفتنی‌ست صبح امروز پیروز حناچی، شهردار تهران سیدمناف هاشمی را طی حکمی به مدت سه سال به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم وی آمده است که با توجه به اینکه شهروندان تهرانی ترافیک و آلودگی هوا را دو معضل اصلی شهر تهران می‌دانند، انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول اقدامات لازم و جدی در توسعه حمل و نقل عمومی را به عمل آورید.

توسعه متوازن مدهای حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامع به‌خصوص ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه از اهم وظایف آن معاونت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای محسن هاشمی : کرونا اومده ! بعنوان یه رای دهنده به شما گفتم بهتون بگم شاید شما هم جمعه صبح از خواب پانشید بخواید تازه خبرشو بشنوید. علی برکت الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا