خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه عامل ناآرامی زندان عاد‌ل آباد دستگیر شدند

حجت‌الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری فارس گفت: تاکنون سه نفر در ارتباط با وقوع ناآرامی حادث شده در زندان عادل آباد شیراز، دستگیر شده‌اند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه پس از مهار ناآرامی در زندان  پرونده مسببین حادثه در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل شد گفت: در جریان این پرونده افرادی خارج از زندان تلاش داشتند ابزار و وسایلی از جمله گوشی های موبایل را به داخل زندان منتقل نمایند که با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده مجرمین حرفه ای و دارای سابقه کیفری می باشند گفت: این افراد علاوه بر کمک به موضوع التهاب در زندان تلاش داشتند از طریق دستگاه کوادکوپتر که برای تصویربرداری های هوایی مورد استفاده قرار می گیرد، مواد مخدر نیز به داخل زندان انتقال دهند که نقشه آنها بر ملا و این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و تأکید کرده ایم تا پرونده به صورت ویژه و در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

گفتنی است ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز در فروردین ماه امسال با اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل نیروهای انتظامی و حفاظت زندان مهار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا