خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای درمان ناباروری به یزد سفر کنید

رپورتاژآگهی درمان ناباروری

استان یزد در کنار اصفهان و فارس، مثلث طلایی گردشگری ایران را تشکیل داده و با توجه به مراکز درمانی مجهز و کادر درمانی مجرب، توانسته یه عنوان یکی از مهم ترین قطب های پزشکی کشور شناخته شود. یزد با توجه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، اقامتگاه‌ها و هتل های متعدد، هزینه های پایین درمان نسبت به سایر استان ها، شناخته شدن به عنوان قطب درمان ناباروری و… اخیراً به یکی از مقاصد گردشگری سلامت تبدیل شده و بیماران فراوانی را از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه به خود جذب کرده است.

لازم به ذکر است که حدود ۷۰ درصد بیماران سرپایی و ۴۵ تا ۵۵ درصد از بیماران بستری استان یزد را افراد غیربومی تشکیل می دهند که این خود نشان دهنده اعتماد قابل توجه مردم سراسر کشور به کادر و مراکز درمانی استان یزد است.

این استان دارای مراکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری در سطح استانداردهای بین المللی بوده و نیز برخوردار از اساتید برجسته ای همچون «دکتر عباس افلاطونیان؛ بنیانگذار روش IVF در درمان ناباروری در ایران» می‌باشد. مراجعه فراوان بیماران از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای خاورمیانه مانند عراق، عمان، امارات، قطر، افغانستان و… به منظور درمان ناباروری، گواه این مدعاست. مرکز علوم تولید مثل یزد و بیمارستان مادر به صورت تخصصی به درمان ناباروری در یزد میپردازند.

پژوهشکده علوم تولید مثل یزد

پژوهشکده علوم تولید مثل یزد، در سال ۱۳۶۸ راه اندازی گردید و سال ۱۳۷۹ از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان قطب اصلی و علمی کشور در زمینه تولید مثل معرفی شد.

پژوهشکده علوم تولید مثل یزد به عنوان یک مرکز تک تخصصی ویژه درمان ناباروری در حال حاضر با مراکز مهم دنیا در امر درمان ناباروری رقابت می کند و سالانه پذیرای زوج های نابارور از سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه می باشد که برای درمان ناباروری در یزد به این مرکز مراجعه می کنند. این امر یزد را در زمره شهرهای پرتردد در حوزه پزشکی و سلامت قرار داده است.

در این مرکز از روش های متعددی از جمله IVF، IUI   IVM و میکرو اینجیکشن برای بارداری استفاده می شود.

این مرکز در زمینه درمان ناباروری از زمان راه اندازی تا کنون افتخارات مهمی به دست آورده است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولد اولین نوزاد حاصل از تکنیکدر ایران در سال 69
  • تولد اولین نوزاد حاصل از تخمک اهدایی در ایران
  • تولد اولین نوزاد حاصل از استفاده جنین منجمد
  • تولد اولین نوزاد حاصل از تکنیک IVM در ایران

بیمارستان مادر یزد

بیمارستان مادر یکی از مراکز تخصصی زنان و زایمان در استان یزد است که در سال 1374 تأسیس شده است؛ همچنین اولین مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری وابسته به بخش خصوصی می باشد که همواره بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه نموده است. بیمارستان مادر یزد توانسته با بهره گیری از بهترین و بروزترین فناوری و یافته های علمی روز دنیا و با برخورداری از کادر درمانی بسیار مجرب و متخصص، خود را به عنوان بیمارستانی خصوصی در حوزه زنان و زایمان و نازایی در سطح استان یزد و کشور مطرح نماید.

بیمارستان مادر یزد با در نظر گرفتن بخش های متعدد نظیر: بخش نازایی، اتاق عمل، جراحی زنان، اتاق زایمان، رادیولوژی، داروخانه، IVF و… همواره پذیرای مراجعین محترم است.

رادینا سلامت، اولین سایت تخصصی درمان ناباروری در یزد

سایت رادینا سلامت که به توریسم درمانی در یزد می پردازد، از صفر تا صد درمان ناباروری در یزد، در کنار شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به raadinahealth.com برای رزرو نوبت و همچنین بهره مندی از پکیج کامل گردشگری سلامت (خدمات همیار بیمار، ترانسفر، اقامت، تورگردشگری، و سایر خدمات رفاهی)  اقدام کنید.

منبع: چمدان

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا