خرید تور تابستان ایران بوم گردی

التهاب آفرینی جریان احمدی نژاد

کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد به نام «دولت بهار» در حال انتشار ادعاهای التهاب آفرین در بازار به بهانه‌ی 13 آبان است.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال که بیشتر خبرهای آن اعتراض به بازداشت و محکومیت‌های اطرافیان احمدی نژاد در پرونده‌های مالی است، امروز نوشت: «آقای روحانی، در آستانه تحریمهای ۱۳ آبان، طلا و ارز صعودی و اعلام نظر شورای نگهبان درباره CFT هم به ۱۲ تا ۱۳ آبان موکول شده. برای هفته آینده و پیشگیری از انفجار قیمتها و بیچاره تر شدن مردم چه برنامه ای دارید؟»

این کانال ساعاتی پیش از آن نیز نوشته بود: «همزمان با آغاز تحریم‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان، شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه CFT اعلام می‌کند. کدخدایی گفت شورا شنبه یا یکشنبه آینده نتیجه نهایی را اعلام می‌کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بحران موجود نتیجه معامله روحانی و ارتقا دادن و ابقا نمودن دار و دسته اینها در لایه های بالایی و میانی تصمیم ساز دولت است. روحانی با لگد زدن به سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان کسانی را گمارده که هر روز یک بحران برایش درست می کنند. این وسط آنچه از بین می رود مملکت است آیا روحانی با احمدی نژاد هم دست است؟

    1. جالبه از اول انقلاب همیشه امثال هاشمی زنگنه آخوندی نوبخت نعمت زاده و ابتکار همیشه راس کار بودن مگر کس دیگه ای هم کاره ای بوده الان هم آشفتگی موجود نتیجه بی کفایتی همین ها بوده مگر جهانگیری نمی گفت مردم ایران یادتونه شب می خوابیدید صبح دلار می رفت بالا دلار بیست هزار تومانی را کجای دلمان بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا