خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در پایتخت نماینده مجلس، مفلوک و بدبخت نشان داده شد»

مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس گفت: اخیرا در یک سریال [ پایتخت ] نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با ابراز امیدواری از رفع بلای کرونا در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما کارهای زیادی انجام می‌دهد از جمله اینکه اخیرا در یک سریال نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.

وی افزود: جدا از این کارهای صداوسیما، درخواست ما این است که موضوع دعوا بین وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنای باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز به نفع مردم حل شده و سرعت اینترنت افزایش پیدا کند که در حال حاضر سرعت اینترنت بسیار کم شده است.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در تذکری دیگر با اشاره به  انتشار اخباری در رسانه‌ها درباره حکم دادگاه محمود صادقی نماینده تهران گفت: موضوع حکم دادگاه آقای صادقی در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به اینکه آقای رئیسی خودشان هم به موضوع حساب‌های قوه قضاییه ورود کردند از ایشان می‌خواهیم که مشکلی برای آقای صادقی به خاطر تذکرشان درباره همین موضوع ایجاد نشود. آقای آملی لاریجانی هم بگذرد.

کواکبیان در پایان در تذکر دیگری خواستار در دستور قرار گرفتن طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام-من می گویم رتبه صنعتی آذربایجان شرقی بنا به روایت جناب رضا پاشائی رئیس انجمن نیرو محرکه قطعات خودرو کشوری از رده دوم اوایل انقلاب اسلامی به زیر رتبه بیست ویکم رسیده است این در رسانه استان مطرح شده کسی از مقامات استانی کشوری تکذیب هم نکرده-حال جناب کواکبیان مگر نمایندگان استان آذربایجان شرقی در این چهل سال واندی بعد پیروزی انقلاب اسلامی از اصول گرا واصلاح طللب در مجلس تشریف نداشتند مردم آذربایجان که در آن بالا کسی غیر اینها را نداشتند خوب اگر این آقایان به جد اقدام می کردند تا دو سه رتبه پائین افت کردن قابل قبول بود پس به نوعی در مورد نمایندگان آذربایجان طنز سریال پایتخت صدق می کند انشا الله شما در مورد استان خودت بهتر عمل کردی ضمنا ظرفیت تولید برق تنها در استان اصفهان بیش از دو برابر تولید برق در چهار استان آذربایجان شرقی وغربی واردبیل وزنجان است حال غیر از مزایای جذب واحدهای صنعتی ببینید چقدر تولید اشتغال اضافی وافزایش چرخه کسب وکار وبالا رفتن متوسط در آمد سرانه در آن محل می گرددو….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا