خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اوباما معاون جو بایدن می‌شود؟!

جو بایدن، نامزد انتخابات۲۰۲۰ گفته است که دوست دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر یک «اوباما»، البته نه باراک بلکه میشل به عنوان معاون، در کنار وی باشد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری و معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به سی‌بی‌اس گفت که بانوی اول سابق می‌تواند یک معاون اول قوی و خوب باشد.

با این حال وی مطمئن نیست که آیا میشل اوباما این پیشنهاد را بپذیرد. بایدن با ذکر این نکته که او بسیار باهوش است، راه را بلد است و واقعا زن مناسبی است، گفت که در انتخاب میشل درنگ نخواهد کرد.

این در حالی است که بانوی اول سابق به صراحت گفته است که علاقه‌ای به حضور در دولت ندارد.

بایدن افزود: ما به سرعت کمیته‌ای برای بررسی این موارد تشکیل داده و سابقه نامزدهای مختلف را بررسی خواهیم کرد. من ترجیح می‌دهم معاونم یک زن باشد. این بسیار اهمیت دارد که هر دولتی شبیه جامعه باشد، شبیه ملت. ما نیز متعهدیم که زنی رنگین پوست در دیوان عالی داشته باشیم اما این باعث نمی‌شود به اتفاقی مشابه در معاونت رئیس‌جمهوری فکر نکنیم.

وی گفت که افراد واجد شرایط زیادی هستند که تجربه و پیشینه خوبی دارند که در میان آنها زنان نیز حضور دارند و حتی آمادگی رئیس‌جمهور شدن هم داشتند.

بایدن در ماه مارس قول داد که معاونش یک زن باشد. او با این قول که رئیس دیوان عالی نیز یک زن سیاهپوست باشد، گفت: من یک زن را به عنوان معاون انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا