خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزارت بهداشت: از حضور در مراسم‌ها پرهیز شود

«کیانوش جهانپور»، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پرهیز از حضور در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا است

به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19، خروج از منزل مگر در موارد ضروری باید به حداقل برسد. برای خرید مایحتاج روزانه، بهتر است افراد سالم‌تر خانواده، آن هم با رعایت نکات بهداشت فردی به صورت حداکثر هفته‌ای بار این کار را انجام دهند.

وی افزود: به دلیل تاثیر بالای وسایل حمل و نقل عمومی در انتشار و انتقال ویروس کرونا، تاکید ما همچنان استفاده از خودروهای شخصی است البته در صورت لزوم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضروری و مورد توصیه است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: استفاده از ماسک برای کادر درمانی و بیماران مناسب است اما در اماکن عمومی استفاده از ماسک و دستکش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.

دکتر جهانپور با بیان اینکه پرهیز از حضور در مراسم رسمی و غیر رسمی، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا است، افزود: تمامی صاحبان مشاغل در صنف، صنعت و مشاغل خدماتی ملزم به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و تمامی متصدیان، مدیران، مالکان و شاغلین در واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی ملزم به رعایت الزامات سلامت محیط و کار ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا