خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدل دو مدیر دولتی بر سر خبرنگاران محیط زیست

کانال باشگاه روزنامه‌نگاران ایران نوشت: پدرام الوندی معاون خبر خبرگزاری ایرنا و امیر عبدالرضا سپنجی مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست بر سر تهمت به خبرنگاران محیط زیست با یکدیگر جدال قلمی داشتند.

پدرام الوندی در توئیتر نوشت: «از بیگانه پول گرفتن تهمت جدیدی برای روزنامه‌نگاری ما نیست، اما هربار چهره‌ای جدید آن را به زبان می‌آورد.همه این چهره‌ها رفتنی هستند و روزنامه‌نگاری می‌ماند. اما سختی‌اش این است که یک نفر با سرمایه کشور برود درس بخواند و دکترای ارتباطات بگیرد و اینگونه از رسانه‌ها «دیگری‌سازی» کند.»

در پاسخ به وی امیر عبدالرضا سنپنجی نوشت: « جناب الوندی،احتمالا بدانید که عینیت، بیطرفی و حفظ اخلاق، از ویژگی های اصلی کار اطلاع رسانی است.خوب است که یک یا چندبار بار با دقت،صحبت های مرا در برنامه طبیعت ۳۶۰ ببینید و متوجه شوید که من هیچگاه چنین سخنی درباره پول گرفتن کسی نگفته ام.»

الوندی در جواب به آقای سپنجی یادآور شد: «آقای دکتر. شما خیلی واضح و روشن گفتید که «معدودی از خبرنگاران شناخته شده محیط زیست» مشغول بحران‌سازی با «بودجه بیگانه» هستند. قرار نیست هرکس هرجای دولت اشتباه می‌کند بخش‌های دیگر از او حمایت کنند. به طورخاص بنده هم به خودم را بیشتر روزنامه‌نگار می‌دانم تا مدیر دولتی.»

سپنجی در جواب نوشت: «پیشنهاد می کنم اخبار و کلیپ های فرایند انتقال یوز را در کانال تلگرامی ‏هشتاد میلیون محیط‌بان‌ ملاحظه کنید. کل فیلم و توضیحات مرا هم در مورد آن برنامه ببینید. من هم رسانه ای هستم، خبرنگار بودم و دوستان خبرنگار را کاملا درک می کنم. اهل تهمت زدن به این عزیزان هم نیستم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا