خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسناد دریافتی میلیونی مدیران تامین اجتماعی

به گزارش انصاف نیوز، سایت خانه ملت (خبرگزاری مجلس شورای اسلامی) امروز جمعه 8 آذرماه 92 گزارشی از میزان حقوق بخشی از مدیران تامین اجتماعی مربوط به سال 91 و چند ماه گذشته در سال 92 را منتشر کرده و در آن به شدت به این مساله اعتراض شده، در حالی که دولت جدید تازه مستقر شده و سیاست های جاری دولت قبلی به تدریج در حال تغییر است و از سوی دیگر تا سه ماه پیش که دولتی اصولگرا بر سر کار بود حتی اشاره ای به این موضوع نیز نمی شد!

متن کامل گزارش سایت «خانه ملت» به شرح زیر است:
سازمان تامین اجتماعی که با هدف خدمات رسانی به اقشار کم بضاعت و بی بضاعت شکل گرفت امروز تبدیل به بنگاهی اقتصادی شده که بر اساس اسناد موجود، تنها مدیران ارشد این سازمان و در قالب پاداش های نجومی از آن منتفع می شود و آنچه نصیب کارگران به عنوان تامین کنندگان اصلی سرمایه این مجموعه می شود بدهی و ورشکستگی است.
خانه ملت؛ در حالی نوبخش رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی کسری بودجه سازمان تامین اجتماعی را رقمی حدود 5 هزار میلیارد تومان اعلام کرده که طبق اسناد موجودی که در اختیار خبرگزاری خانه ملت قرار دارد، کمترین دریافتی مدیران کل این سازمان در شش ماهه دوم سال 92 رقمی بالغ بر 38 میلیون تومان است.
نکته جالب توجه آنجا است در حالی‌که مدیران ارشد این مجموعه دریافت های نجومی (در قالب حقوق و پاداش) دارند هر بار که طرحی با هدف حمایت از بیمه شدگان به ویژه کارگران به صحن علنی مجلس ارایه می شود مسئولان این سازمان علم مخالفت بر افراشته و از نداشتن اعتبار سخن به میان می آورند.
البته بی قانونی ها در پرداخت پاداش به مدیران ارشد سازمان صدای نمایندگان ملت را هم در آورده به طوریکه برخی از نمایندگان مجلس در صحن علنی اعتراضاتی را نسبت به دریافت‌های چند میلیونی مدیران سازمان تامین اجتماعی مطرح کردند در این تذکرات نمایندگان اعلام کردند که لیست مبالغ دریافتی حقوق مزایا و پاداش‌های معاونان و برخی مدیران کل سازمان تامین اجتماعی در سال‌های 91 و شش‌ماه دوم سال 92 چند میلیونی بوده است و این مهم نمونه بارزی از بی‌عدالتی در این سازمان است.
بر اساس اسنادی که در اختیار خبرگزاری خانه ملت قرار دارد متن دریافتی‌های برخی مدیران و معاونان این سازمان به این شرح است:

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا