خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال سام رجبی به بهداری اوین

سید محمد آقاسی می‌گوید جواب آزمایش کرونای سام رجبی مثبت است و در زندان قرنطینه شده و اما علائم بیماری را ندارد. از سوی دیگر کتی رجبی خواهر سام رجبی به انصاف نیوز گفت: «سام  مبتلا به کرونا است و او را به بهداری زندان برده‌اند».

سید محمد آقاسی وکیل سام رجبی از فعالان محیط زیست بازداشتی گفت: او برای عمل جراحی که مدتی پیش درخواست داشت، به بیمارستان رفت. امروز قرار بود جراحی شود، اما در طی آزمایش‌هایی که برای جراحی باید انجام می‌داد، متوجه شدند جواب آزمایش کرونای او مثبت است و برای قرنطینه شدن به زندان بازگشته است

وکیل رجبی به انصاف نیوز گفت: از آنجایی که او زندانی است، یا باید مرخصی بگیرد و به خانه بازگردد یا اینکه به یک شکلی اجازه‌ی مرخصی به او بدهند، او را در بیماستان نگه نداشته‌اند زیرا در ابتدا برای یک عمل جراحی دیگری به آنجا مراجعه کرده بود. در تماسی که با خواهر خود داشت به او گفته بود من را در زندان به بخش قرنطینه برده‌اند.

آقاسی درباره‌ی وضعیت جسمانی سام رجبی گفت: ظاهرا نشانه‌ای ندارند، علائمی ندارد یا اینکه تازه به بیماری کرونا دچار شده و یا ناقل بی‌علامت میکروب است. از آنجایی که حکم او بالای 5 سال است به او مرخصی داده نشده و با درخواست او موافقت نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا