خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کدام خانوارها وام یک میلیونی دریافت می‌کنند؟

ایرنا نوشت: فردا شب، بیش از ١٧ میلیون خانواری که پیامک ثبت‌نام ارسال کرده‌اند، وام یک میلیونی خود را دریافت می‌کنند؛ بقیه خانوارها نیز پس از ارسال پیامک، در پنجشنبه آینده (۱۱ اردیبهشت‌ماه) وام به حسابشان واریز خواهد شد.

با شیوع بیماری کرونا، دولت برای حمایت از مردم، تصمیم گرفت تسهیلات یک میلیون تومانی را به صورت وام قرض الحسنه برای خانوارهای یارانه بگیر و به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

ساز و کار تعریف شده به این صورت بود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کدملی سرپرستان خانوار را دریافت و غربالگری و فهرست را به سازمان هدفمندی جهت تنظیم فرمت درخواستی به تفکیک بانک‌های عامل واریز کننده یارانه، ارسال کند و سپس سازمان هدفمندی نیز پس از تنظیم، فهرست متقاضیان را به بانک مرکزی تحویل دهد.

تمدید مهلت ارسال پیامک تا ۷ اردیبهشت‌ماه

وزارت تعاون اعلام کرد سرپرستان خانوار تا ٣١ فروردین ماه فرصت دارند با سیم کارتی که به نام آنهاست کدملی خود را به سامانه ۶٣۶٩ پیامک کنند و با توجه به اینکه بسیاری سیم کارت نداشتند مهلت ارسال پیامک تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

روز گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که لیست ١٧ میلیون و ١۵٣ هزار و ٢١ سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه امروز اعلام کرد که تنظیم فهرست متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق فرمت درخواستی بانکها درکوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها انجام و فهرست مذکورساعت ۱۰صبح امروز (چهارشنبه) تحویل بانک مرکزی شد.

پیش از این رییس بانک مرکزی اعلام کرده بود که ٢۴ ساعت پس از اعلام لیست سرپرستان وام به حساب افراد واریز می شود. بنابراین فردا (چهارم اردیبهشت) بیش از ١٧ میلیون خانوار وام خود را دریافت می کنند و بقیه سرپرستان خانوار تا هفتم اردیبهشت ماه مهلت دارند که کد ملی خود را پیامک کنند.

واریز وام جاماندگان در پنجشنبه آینده

کسانی که تا روز یکشنبه، کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کرده باشند فردا (پنجشنبه) وام را دریافت خواهند کرد و مابقی افراد نیز که تا یک شنبه (۷ اردیبهشت ماه) فرصت ارسال کد ملی خود را دارند، پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) وام را دریافت خواهند کرد.

حال با توجه به تحویل فهرست متقاضیان مطابق با فرمت درخواستی به تفکیک بانک‌های عامل واریز کننده یارانه به بانک مرکزی، فردا پنج شنبه وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

پیش از این سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته بود که افرادی که تا هفتم اردیبهشت ماه پیامک بزنند پنجشنبه آینده (١١ اردیبهشت ماه) وام یک میلیون تومانی برایشان واریز می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا