خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رویداد۲۴ رفع توقیف شد

پایگاه خبری – تحلیلی رویداد۲۴ پس از نزدیک به دوماه بنا بر اعلام این سایت «با حسن نظر مقام قضایی»، رفع توقیف شد.

به گزارش انصاف نیوز، این سایت در ابتدای آغاز به کار مجدد نوشته است:

«16 تیر ماه سال جاری پایگاه خبری – تحلیلی رویداد۲۴ در پی انتشار گزارشی تحلیلی در خصوص عملکرد روسای دو قوه و بروز سو تفاهماتی با شکایت مدعی العموم به دستور مقام قضایی توقیف شد. پس از نزدیک به دو ماه، پایگاه خبری رویداد۲۴ رفع توقیف شده و از امروز فعالیت رسانه‎ای خود را با همان مشی فکری و سیاسی پیشین و با تکیه بر بی طرفی و پرهیز از جانب داری حزبی و جناحی، در چهارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، از سر می‎گیرد. تحریریه رویداد۲۴ ضمن تشکر از حسن نظر دادستان محترم تهران، ابراز امیدواری می‎کند مسوولان کشوری با بالا بردن سعه صدر زمینه را برای افزایش تبادل آرا و نظارات فراهم نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. رفع توقیف شد با هزار اما و اگر و خط قرمز جدید. در ضمن انصاف نیوز کاش پر کردن فیلد نام و ایمیل یا حد‌اقل فقط فیلد ایمیل در بخش ارسال دیدگاه ضروری نبود.

    1. این بخش هم به خاطر بالا بردن ایمنی سایت در برابر حملات سایبری ضروری است و نیز اعلام حداقلی هویت نویسنده، اهمیت کامنت را بیشتر می کند

  2. ممنون از پاسختون. اما باید دید چه تعداد از کاربران حوصله پر کردن این فیلد رو دارند و ایمیل واقعی خود وارد میکنند. اکثر خبرگزاری‌های انلاین پر کردن این قسمت رو الزامی نکردند که نشون میده به این نتیجه رسیدند که مردم حوصله پر کردن این فیلد رو ندارند. امکان مثبت و منفی دادن به کامنت ها هم این بخش رو جذابتر میکنه چون کاربر دوست داره ببینه کامنتش رو چند نفر پسندیدن و چند نفر نپسندیدن. فقط رسانه هایی مثل فارس که نگران رو شدن نظر مردم هستند این امکان رو مهیا نمیکنند. برای همین توصیه میکنم این امکان رو به بخش کامنت ها اضافه کنید. با تشکر.

    1. ممنون از نظر و پیشنهاد شما. شاید زمانی همان مشخصات را از حالا الزامی تغییر بدهیم. درباره ی مثبت و منفی، در دستور کار تغییرات جدید سایت است که از دو هفته پیش در حال انجام است و احتمالا یکی دو هفته ی دیگر تمام می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا