خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جهانپور: وضعیت عادی نیست

«کیانوش جهانپور»، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست اما هشدارها به قوت خود باقی است. وضعیت عادی نیست و همچنان رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و فاصله گذاری اکیدا توصیه می شود.

به گزارش ایرنا جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( پنجم اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۸ هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۵۵۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که حدود ۷۵ درصد مبتلایان است. ۳۱۲۱ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

وی گفت: تاکنون ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست اما هشدارها به قوت خود باقی است. وضعیت عادی نیست و همچنان رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و فاصله گذاری اکیدا توصیه می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا