خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سه هزار میلیارد تومان حقوق کارمندان صداوسیما است»

به نوشته‌ی کانال باشگاه روزنامه‌نگاران مهدی خرمدل روزنامه‌نگار و مستندساز با استناد به یادداشت یکی از مدیران صداوسیما نوشته است:

یکی از مسئولان صداوسیما یادداشتی نوشته و تاکید کرده صداوسیما سالیانه 4 تا 5 هزار میلیارد هزینه دارد که 3 هزار میلیارد تومانش حقوق کارمندانش است! خب… {چرا} این تعداد نان‌خور در صداوسیما استخدام کردید که سالیانه سه هزار میلیارد فقط حقوق پرسنل بدهید و اگر چیزی ماند، خرج تولید کنید؟

مهدی خرمدل معتقد است: محمد سرافراز جدا از گرایش سیاسی؛ اقدامات درستی در کاهش شبکه و تعدیل سریع پرسنل صداوسیما در دستور کار داشت که بخشی از آن اجرا شد اما به محض تغییر سرافراز، تمامی این سیاست‌ها با Ctrl+Z همراه شد. یک لشکر مفت‌خور را از صداوسیما بیرون بریزید و با پول آن برنامه بسازید و آویزان امثال روبیکا نباشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب خرمدل ، بیرونید و اطلاع ندارید. اینها نان خور اضافه هم که باشند، اصل پول خرج زد و بند سازندگان برنامه ها با مدیران و خیرات شدن پول در انجا و آب بستن به برنامه ها و سهم دادنها می شود بعلاوه دریافتی های کلان مدیریتی از حقوق و مزایا و پاداش و حق الجلسه و … . و چیزی برای حقوق بگیر در واقع نمی ماند اگر سهم حقوق ناچیز هر یک بویژه غیر رسمی ها بجز مدیران حساب شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا