خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی: مساجد و ‌اماکن مذهبی مناطق سفید باز می‌شوند

رییس جمهور روحانی با بیان اینکه کشور بر اساس ابتلا به کرونا و شیوع و مقررات وزارت بهداشت و درمان، تقسیم و به مناطق سفید، زرد و قرمز منطقه‌بندی می‌شود، گفت: مساجد، اماکن مذهبی و نمازهای جمعه مناطق سفید باز می‌شوند.

به گزارش ایرنا حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا اظهار داشت: ماه رمضان در آن قرار داریم ماه پربرکت و ماه انس با قرآن مجید و کمک به دیگران است. در این ماه با توجه به سختی‌ها و مشکلاتی که برای اقشار آسیب پذیر است و با توجه به این که پویش هایی از طرف مردم و خیرین و هیات ها و نیروهای مسلح شروع شده است؛ بنابراین همه کمک کنیم که سفره مردم بی افطار نماند.

رییس جمهوری ادامه داد: در این شرایطی که مردم نگرانی برای سلامتی خود دارند و برای زندگی دارند همه تلاش کنیم در ماه رمضان نگرانی برای سفره افطار نداشته باشند. سفره افطار در اختیار مردم قرار گیرد که البته کار خوبی در کشور شروع شده است.

روحانی گفت: صدا و سیما هم در این زمینه تبلیغات خوبی انجام داده است و در فضای مجازی هم باید این تبلیغ را انجام دهیم. در قرآن مجید هم به مساله انفاق اشاره شده که مساله انفاق، اصل بسیار مهمی است که خداوند تقوا را بر انفاق متصل، متکی و مشروط می‌کند و بهشت خود را بر انفاق مشروط می کند.

وی افزود: در خوشی یا در ناخوشی، شادی یا در حزن، انفاق باید ادامه پیدا کند یعنی باید همیشه به یاری اقشار مستضعف بپردازیم. اقشاری که فشار روی زندگی آنها است که در این شرایط فعلی این فشار بیشتر شده است. تلاش کنیم که شوق کمک به نیازمندان در سراسر کشور بیشتر شود و پویش کمک به اقشار آسیب پذیر جلوه دیگری در این ماه رمضان در سراسر کشور داشته باشد.

روحانی افزود: البته همیشه مردم ما اگر سیل یا زلزله بوده همیشه به صحنه آمدند الان هم در ماه رمضان هم باید برابر سختی‌های مردم به صحنه بیایند و به آنها کمک کنند.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا