خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خشنودی «کیهان» از جشنواره فجر / حمله دوباره به حسن روحانی

روزنامه کیهان نوشت: برای اولین‌بار حداقل در 30 دوره اخیر‌، تقریبا اثری در میان فیلم‌های بخش مسابقه رویت نشد که با ناامیدی و سیاهی به اتمام برسد. نقطه‌های امید ولو به شکل روزنه‌ای کوچک در انتهای همه این آثار وجود داشت.رضایت روزنامه کیهان از جشنواره فجر؛ برای اولین بار هیچ فیلم سیاهی رویت نشد

 روزنامه کیهان در مطلبی به ستایش جشنواره فیلم فجر پرداخت و نبود فیلم‌هایی با مضمون آسیب‌های اجتماعی را از نقاط قوت این جشنواره دانست!

به گزارش کیهان، جشنواره چهل‌وچهارم‌، واجد نکات برتری نسبت به دوره‌های پیشین آن بود‌، از جمله شاید برای اولین‌بار حداقل در 30 دوره اخیر‌، تقریبا اثری در میان فیلم‌های بخش مسابقه رویت نشد که با ناامیدی و سیاهی به اتمام برسد. نقطه‌های امید ولو به شکل روزنه‌ای کوچک در انتهای همه این آثار وجود داشت.

نویسنده روزنامه کیهان سپس ادامه داد: شاید برای اولین بار در میان 30 دوره اخیر‌، تقریبا اغلب آثار از فضایی سالم و سلامت و مشفقانه برخوردار بودند که اگرچه بنا به ضرورت‌، برخی تکان‌دهنده‌‌ترین نابسامانی‌ها و پلشتی‌های جامعه را به تلخ‌‌ترین صورت هم به تصویر می‌کشیدند‌، اما سیاه و تاریک و چرک نبودند‌، برای آسیب‌های اجتماعی‌، نقب اجتماعی می‌زدند و ریشه یابی می‌کردند. 


روزنامه کیهان نوشت: دولت به مدت 8 سال از دهه 90، در اختیار مدعیان اعتدال و اصلاحات بوده که با معطل کردن ظرفیت‌های کشور و آویزان شدن از غرب، بدترین دوره رکود اقتصادی و تورم 60 درصدی را به‌جای گذاشتند.با «آویزان» شدن به غرب بدترین رکود را بر جای گذاشتند

 روزنامه کیهان با حمله به دولت حسن روحانی، بار دیگر او را مقصر بحران اقتصادی کشور دانست!

به گزارش کیهان، دولت به مدت 8 سال از دهه 90، در اختیار مدعیان اعتدال و اصلاحات بوده که با معطل کردن ظرفیت‌های کشور و آویزان شدن از غرب، بدترین دوره رکود اقتصادی و تورم 60 درصدی را به‌جای گذاشتند و این در حالی بود که آنها در ماجرای برجام و برخی توافقات مشابه با غرب، امتیازات نقد واگذار کرده اما چیزی جز خسارت برای کشور به ارمغان نیاورده بودند.

در ادامه این مطلب آمده است: عجیب و شگفت و تأسف‌بار اینکه برخی دولتمردان در تیم روحانی و رسانه‌های حامی وی در ماه‌های آخر مدیریت خود آرزو می‌کردند که ای‌کاش می‌توانستند به رشد اقتصادی سال 1390 (دو سال قبل از آغاز دوره مدیریت خود) برگردند! اگر عملکرد دولت نهم و دهم فاجعه‌بار، نیاید امضای دولت روحانی، آرزو و مطلوب خود را عملکرد سال‌های پایانی دولت قبل عنوان می‌کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا