خرید تور تابستان ایران بوم گردی

متن اعتراضی بازیکنان استقلال خطاب به وزیر ورزش

بازیکنان تیم استقلال در بیانیه‌ای که در صفحات مجازی خود منتشر کردند، اعتراض خود را نسبت به شرایط مدیریتی این باشگاه اعلام کردند.

در متن بیانیه مشترک بازیکنان استقلال خطاب به «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان نوشته شده است:

جناب آقای سلطانی‌فر؛

باشگاه استقلال با ضعف ‌مدیریت حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته‌ و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است.

باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت ۱۰ درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید، نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متاسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند!

ما به احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قرار دادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رییس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسوولیت اصلی این روزهای استقلال برعهده شماست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا