خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“امیدواری به رونق نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد”

امسال اولین بار است که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نشریات دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات با بیش از 240 نشریه حضور خواهد داشت.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، علی قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: امسال اولین بار است که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نشریات دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و مدیریت این مساله را معاونت فرهنگی دانشگاه با همکاری تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به عهده دارد.

وی افزود: نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در چهار حوزه به نمایش گذاشته می‌شوند که این حوزه‌ها عبارتند از علمی – پژوهشی با 30 نشریه، فرهنگی – اجتماعی با 70 نشریه، قرآن و عترت با 40 نشریه و فرهنگی و سیاسی با بیش از 100 نشریه.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هماهنگی بخش نشریات فرهنگی و سیاسی برعهده اداره تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی است. در این بخش 75 نشریه فعال از واحدهای سراسر کشور به همراه 30 نشریه از هیات مذهبی و حدود 40 نشریه که به صورت گاهنامه منتشر می‌شوند، ‌حضور خواهند داشت.

وی افزود: نشریات حاضر در غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از میان نشریات کلیه تشکل های دانشجویی انتخاب شده اند و سعی کردیم برترین نشریات موجود را در نماشگاه مطبوعات برای بازیدکنندگان به نمایش بگذاریم.

قدمیاری درباره فضای اختصاص یافته به نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: غرفه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اصلی قرار دارد و شامل فضایی بیش از 100 متر می‌شود. این بخش در نقشه نمایشگاه به راحتی قابل تشخیص است. در این فضا علاوه‌بر غرفه‌های 12 متری یک سالن کنفرانس هم در نظر گرفته شده است که در آن برنامه‌های متنوعی شامل کارگاه، ‌میزگرد، سخنرانی و… برگزار خواهد شد.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد : با برنامه ریزی انجام شده در طول برگزاری نمایشگاه مطبوعات دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از نمایشگاه مطبوعات بازدید بعمل خواهند آورد و همچنین بنا داریم که میزگرد های دانشجویی با موضوعات مختلف را با حضور دبیران تشکل های دانشجویی در نمایشگاه مطبوعات برگزار کنیم.

قدمیاری هدف از حضور نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد در نمایشگاه مطبوعات را نمایش توان‌مندی‌ها و تولیدات نشریات دانشجویی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد، ایجاد بستر ارتباط مستقیم ما بین فعالان نشریات ‌دانشجویی و فعالان رسانه ای کشور، کسب تجربه و آشنایی فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد با رسانه های مکتوب و مجازی کشور دانست.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت نشریات دانشجویی حمایت جدی می کند اظهار کرد: در دوره حضور مدیریت جدید در دانشگاه آزاد ما سعی کردیم با بسته های تشویقی و حمایتی از قبیل افزایش یارانه نشریات دانشجویی و چاپ رایگان نشریات دانشجویی ،موانع موجود بر سر انتشار نشریات دانشجویی را برطرف کنیم و با همت دانشجویان فعال در نشریات تا حدودی این مشکلات برطرف شده و امیدورام در آینده نزدیک شاهد رونق نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا