خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه جانباز شیمیایی به روحانی: مشکل بیمه ما را حل کنید

یک جانباز شیمیایی در یادداشتی با اشاره به مرخی مشکلات و عدم اجرای بخشنامه ای برای جانبازان، با مخاطب قرار دادن رییس جمهور، نوشت: مشکل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل را حل کنید.
متن این یادداشت کوتاه که در اختیار انصاف نیوز قرار داده شده، در پی می آید:
«رییس جمهور عزیز! از اول سال 93 دانشگاه علوم پزشکی قم و بنیاد شهید قم هیچکدام مسوولیت بیمه ی تکمیلی ما جانبازان شاغل را قبول نمی کنند. جدا بعد از گذشت 25 سال از جنگ ما جانبازان باید به خاطر اسپری های شیمیایی که مصرف می کنیم به مسوولین التماس کنیم؟!
آلمان نازی با سربازانش اینگونه برخورد نمی کرده آقای روحانی! ما به شما رای دادیم که قانون به درستی اجرا شود. با ما جانبازان این می کنند، وای به حال مردم بینوا.
آقای روحانی سهل انگاری و کوتاهی مسوولین بنیاد و غیره باعث شده جنگ به درون خانه های جانبازان بیاید و آوار مشکلاتش بر سر خانواده های ما فرود آید.
ما چیز زیادی از شما نمی خواهیم، آیا به خاطر اجرای قانون باید التماس کرد؟ هیچ می دانید برای گرفتن یک نسخه، آدم را با ضایعه ی نخاعی و شیمی درمانی شده و حدود 10 عمل جراحی سنگین بر روی بدن و با مشکل ریوی و کلیوی به 6 اداره پاس دادن یعنی چه و آخرش هم گفتن اینکه مسوولیت با ما نیست، تقصیر دولت است که بخشنامه را ابلاغ نکرده است!
آقای روحانی! طی نامه ی شماره ی 410/819040 تاریخ 1392/12/10 (بخشنامه ریس مجلس شورای اسلامی) تبصره 16بند ج- دولت مکلف است صد درصد هزینه ی درمانی مربوط به ایثارگران بازنشسته و شاغل در دستگاه های اجرایی و افراد تحت تکفل آنها اعم از خدمات درمان و بیمه ی تکمیلی را توسط بنیاد شهید و ایثارگران پرداخت کند، ما بلاتکلیفیم.»
به اندازه ی سربازان آمریکایی!
چندی پیش، همین جانباز شیمیایی در تماسی با انصاف نیوز، ضمن در درد دلی به خاطر اجرا نشدن قوانین حمایتی از جانبازان، به مسوولین یادآور شده بود: در جنگ خلیج فارس به تمام سربازان آمریکایی به خاطر اینکه در شرایط جنگی بوده اند 25 درصد از کارافتادگی (جانبازی) تعلق گرفت، ما که ادعای مسلمانی داریم جدا با قهرمانان خودمان چه کرده ایم؟ [متن کامل]
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا