خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتکار جدید الله بداشتی

یکی از دستیاران اکبر ترکان، توافق هسته ای در لوزان را در نامه ای به رهبری تبریک گفت! اکبر ترکان یکی از مشاوران رییس جمهور است که یکی از مسوولیت هایش، دبیری شورای هماهنگی مناطق آزاد است.

به گزارش انصاف نیوز، این نامه ی «سعید الله بداشتی» با تیتر مبهم «نامه دستیار جوان مشاور رییس جمهور به رهبر انقلاب» در سایت خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شده ولی به دلیل نوشتن این نامه هیچ اشاره ای نشده است.
متن این نامه ی تامل برانگیز و خواندنی که پر از کلمات ثقیل است، در پی می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم 
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته 
با سلام و تحیات وافره 
حمد متواتر و ثنای متکاثر خداوند عالم را که در نخستین روزهای سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با تلاش های تیم مذاکره کننده ی هسته ای، باری دیگر، حقانیت نظام جمهوری اسلامی بر آفتاب افتاد و جهانیان در مقابل منطق سَدید و اراده‌ی حَدید فرزندان امین و دلسوز انقلاب، مضطر به پذیرفتن حقوق هسته ای ملت مسلمان ایران شدند. 
در مسیر استیفای حق هسته ای ، بدخواهی بدخواهان و مکر ماکران، هر نَفَس افزون می گشت و با وجود مانع تراشی های انحصار طلبان نظام سلطه و آتش افروزان صهیونیست، که عزم بر آن داشتند که با ایجاد عوایق و موانع ، رسیدن به هرگونه تفاهم و توافق را نا ممکن سازند، ولی الحق و الانصاف که جهادگران عرصه دیپلماسی کشور پشت گرم به کرم خداوند بودند و قدر و منزلتِ حمایت های نظام و ملت را دانستند و در مقابل قدرت های جهانی با روشی مالامال عزت و حکمت به مواجهه پرداختند و در اقناع اذهان و عقول جهانیان و اثبات صداقت و توفیق کشورمان کامیاب بودند .
توفیق تاریخی بدست آمده در این مذاکرات نشان داد که وعده الهی صادق است و حکمت و حلم مومنان در برابر تحریم و تهدید مستکبران پیروز است و می توان با ایستادگی بر اصول و خطوط قرمز نظام مقدس اسلامی و با ارائه مستدل و منطقی مواضع ملت ایران ، مُهر خاتمت بر جنگ افروزی اهل تخاصم نهاد و تهدیدها را به تکریم ها مبدل نمود و همت ریاست محترم دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی مصروف بر این مهم گشت و بحمدالله رای قاطع ملت در 24 خرداد 92 و خلق حماسه سیاسی در عرصه داخلی موجب خلق افتخاری دیگر در عرصه دیپلماسی شد.
ما فرزندان شما و ملت مسلمان و شریف ایران ، خداوند را به سبب این تفضل عظیم و لطف کریم – که به برکت روح بلند امام امت (ره) و خون پاک شهیدان این ملت – بدست آمد، شاکریم و این مکتوب را از سر مهر و ارادت بیکران به حضور گرامیتان می فرستیم و از حضرتعالی به سبب حمایت های کریمانه و هدایت های خرد ورزانه تان از دولت تدبیر و امید و دستگاه دیپلماسی کشور سپاسگزاریم و امید آن داریم که دولت و ملت در ظل ممدود توجهات و منویات جنابعالی در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و برقراری صلح و امنیت و عقلانیت و گفت و گو کامیاب و سربلند باشند . 
فی الخاتمه از خداوند رحمان برای جنابعالی طول عمر و تائیدات الهی مسئلت داریم و توفیقات روزافزون دولت تدبیر و امید را طلب می‌کنیم و استدعا داریم که ما را محظوظ از دعای خیرتان بگردانید. 
دستیار جوان مشاور رییس جمهور و  دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا