خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات گزارش سالانه خودکشی در ارتش آمریکا

نتایج گزارشی سالانه درباره خودکشی در ارتش آمریکا حاکب از آن است که همزمان با افزایش خودکشی در میان نیروهای مسلح، سپاه تفنگداران دریایی آمریکا و نیروی زمینی‌ این کشور در حال از دست دادن نیروهای بیشتری به دلیل خودکشی هستند.

به گزارش ایسنا، برنامه گزارش خودکشی وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود مرگ و میر ناشی از خودکشی و اقدام به خودکشی در میان نیروهای آمریکایی را بررسی کرده است.

این گزارش که خودکشی‌های سال ۲۰۱۸ را بررسی کرده، ۳۲۵ مورد خودکشی را در میان “نیروهای مسلح فعال” به ثبت رسانده که میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی را ۲۴.۸ مورد در هر ۱۰۰ هزار تن نشان می‌دهد.

طبق بررسی برنامه گزارش خودکشی وزارت دفاع آمریکا، میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در سپاه تفنگداران دریایی آمریکا با ۳۱.۴ مورد در هر ۱۰۰ هزار تن بالاترین سطح را به خود اختصاص داده و نیروی زمینی این کشور نیز با ۲۹.۵ مورد در هر ۱۰۰ هزار تن در جایگاه دوم قرار دارد.

مرگ و میر ناشی از خودکشی در نیروی دریایی و هوایی آمریکا به ترتیب ۲۰.۷ و ۱۸.۵ مورد در هر ۱۰۰ هزار تن گزارش شده است.

این گزارش خاطرنشان می‌کند، به رغم افزایش در خودکشی‌ها، میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان نیروهای فعال و ذخیره به لحاظ آماری تفاوتی با میزان خودکشی بزرگسالان غیرنظامی آمریکا در سال ۲۰۱۷ نداشته است.

همچنین دست کم ۸۱ نیروی نظامی ذخیره و ۱۳۵ نیروی گارد ملی آمریکا نیز در سال ۲۰۱۸ دست به خودکشی زده‌اند.

۶۷ درصد از نیروهای فعال نظامی که خودکشی کرده‌اند، زیر ۳۰ سال سن داشته‌اند و ۹۵ درصد از ۳۲۵ مرگ ناشی از خودکشی در میان نیروهای فعال مربوط به مردان بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا