خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مُد کرونایی!

علی ربیعی، سخنگوی دولت در یادداشتی در اینستاگرام با عنوان «مُد کرونایی» نوشت: هرچقدر کرونا، ویروس بی تفاوت، بی‌عاطفه و ضد طبقه‌ای است اما واکنش انسانها برای حفاظت از جان هم طبقاتی است.

به‌گزارش ایرنا ربیعی در این یادداشت خود در اینستاگرام افزود: کرونا ناشناخته و بیرحم به یکباره ظاهر شد. هرچیز ناشناخته‌ای در ابتدا موجب هراس می‌شود اما گویی این خصلت انسان است که به سرعت دست به انطباق‌پذیری می‌زند چون زندگی جاری است، جامعه به هرچیزی عادت می‌کند حتی پدیده نوظهور و کشنده‌ای مثل کرونا.

او ادامه داد: همین چند وقت پیش، پس از اعلام ابتلای چند مورد کرونا در کشور، ماسک به شکل بی‌سابقه‌ای در داروخانه‌ها نایاب شد. به خاطر دارم در روزهای اول شیوع کرونا، با یکی از دوستانم که یکی از اعضای خواده‌اش بیماری زمینه‌ای داشت به داروخانه‌ای برای خرید ماسک مراجعه کردیم. غروب پنجشنبه اول اسفند ماسک که قبل از این تاریخ، ارزش مالی ناچیزی داشت به قیمت بیست و پنج هزارتومن به دوست همراه من فروخته شد.

ربیعی افزود: امروز، آگهی بالا را در فضای مجازی دیدم‌. جالب است که ماسکهای لاکچری باقیمت دویست و پنجاه هزارتومان هم به بازار آمده و مشتری خاص خود را در کشور دارد. گفتیم که زندگی جریان دارد حتی در اضطراب از مرگ، مُد راهی برای خود باز می‌کند.

هرچقدر کرونا، ویروس بی تفاوت، بی‌عاطفه و ضد طبقه‌ای است اما واکنش انسانها برای حفاظت از جان هم طبقاتی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا