خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پرداخت مطالبه بیمارستان‌ها از سوی تامین اجتماعی قابل تحسین است»

صدیف بدری، نماینده اردبیل گفت: تامین اجتماعی کلیه مطالبات انباشته بیمارستان‌های دولتی از این سازمان تا قبل از بهمن ۹۸، در اسفند سال ۹۸ پرداخت شده و ظرف روز‌های اخیر نیز هم به صورت علی‌الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو،گفت: مدیریت جدید سازمان تامین‌اجتماعی، حل مشکل بدهی انباشته این سازمان به مراکز پزشکی طرف قرارداد بخش دانشگاهی و خصوصی را در اولویت قرار داده  است.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی خوشبختانه دستاورد‌های ارزشمندی هم در این زمینه داشته است به‌گونه‌ای که کلیه مطالبات انباشته بیمارستان‌های دولتی از این سازمان تا قبل از بهمن ۹۸، در اسفند سال ۹۸ پرداخت شده و ظرف روز‌های اخیر نیز هم به صورت علی‌الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بدری بیان کرد: در پرداخت مطالبات بخش خصوصی طرف قرارداد این سازمان هم اقدامات خوبی انجام شده که در مجموع، سبب ارتقای ارزش و اعتبار دفترچه‌های درمانی این سازمان نزد ارائه‌دهندگان خدمات درمانی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا