خرید تور تابستان ایران بوم گردی

[+فیلم] نقل قول عیسی کلانتری از خاتمی: امام گفت چرا از آواز خواندن زنان استفاده نمی‌کنید؟

خاتمی می‌گفت من جرات و جسارت اجرای این کار را نداشتم

بخشی از گفت‌وگوی عیسی کلانتری رییس کنونی سازمان محیط زیست که در دولت‌های میرحسین موسوی، هاشمی و خاتمی وزیر بوده است، با رسانه‌ی عبدی مدیا به نقل از سایت دیده‌بان ایران در پی می‌آید:

کلانتری: آقای خاتمی وزیر ارشاد بودند، بنده وزیر کشاورزی کابینه بودم. ایشان از حضرت امام (ره) مستقیماً برای خود من در دولت نقل کردند که ” من جسارت و جراتش را پیدا نکردم (آقای خاتمی الان زنده است. من این موضوع را چند جای دیگر هم نقل کرده ام) آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم ها استفاده نمی کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی. .

آقای خاتمی (وزیر ارشاد وقت) گفتند حضرت امام این جمله را دو بار به بنده فرمودند امام من جرات بیان و اجرای آن را نداشتم..منتها حضرت امام (ره) در ادامه فرمودند” خانم هایی که صدای خوبی دارند نه خانمی که صدای خوبی ندارد اما به خاطر قیافه اش بیاوریم تا بخواند و به مردم تحویل دهیم”

آقای خاتمی فکر می کنم سال 68 در دولت آقای هاشمی این خاطره را برای من نقل کردند. قبل از اینکه از وزارت ارشاد استعفاء بدهند.

مجری: یعنی حضرت امام صدای خانم ها را حرام نمی دانستند؟

کلانتری: خیر حرام نمی دانستند. در رادیو و تلویزیون …

مجری: چطوری آقای خاتمی که روحیه انقلابی داشتند این مطلب حضرت امام (ره) منتقل نکردند؟

کلانتری: من نمی‌دانم از خود آقای خاتمی سوال کنید. حتی آقای خاتمی گفتند دستهایم قلم شود، من جرات و جسارت پیدا نکردم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به سهم خودم به عنوان یک فعال سیاسی در انقلاب و مدافع آن تا همین الان، و ارادتمند تام و تمام به رهبر فقید انقلاب،امام راحل، بسیار خوشحالم که مراسم سالگرد ایشان برگزار نمی شود. ولی چون برای این امر طبق سنوات گذشته اعتباراتی در نظر گرفته شده است، اولا اگر دیناری از آن اعتبارات تخصیص داده شده و هزینه نشده است بدولت عودت شود. چون کسری بودجه وجود دارد. اگر تخصیص داده نشده است. که با جابجایی ردیف بودجه‌ای، به امر دیگری اختصاص یابد. در هر صورت لازم است بلافاصله به مردم گزارش شود که با اعتبارات موضوع برگزاری مراسم سالگرد امام، در شرایط فعلی که قرار بر برگزار نکردن آن است، چه قدمی به نفع عموم مردم برداشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا