خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشتن دوست پسر به علت نیامدن به خواستگاری!

گاه و بیگاه اخبار قتل های میان عشاق یا نوامیس پخش می‌شود اما معمولا اگر این خبرها با قاتل بودن مرد – با وجود تمام تلخی های آن – رخ دهد بیشتر خبرش می‌پیچد

دختر جوان که دوست پسرش را با سیانور کشته بود، دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

به گزارش ایمنا، نیمه مهرماه مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش در شهر جدید هشتگرد به پلیس اعلام شد. با حضور مأموران مشخص شد پسر جوان به صورت مجردی در این خانه زندگی کرده و خانواده او پس از ۲۴ ساعت بی‌خبری به در خانه مراجعه و بعد از ورود با جسد پسر جوان روبه‌رو شدند.

با اعلام موضوع به پلیس، تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد از خانه پسر جوان مقداری طلا به سرقت رفته است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد او با سیانور کشته شده است و به همین دلیل احتمال وقوع جنایت قوت گرفت.

در تحقیقات جنایی ردپای دختر ۲۴ ساله‌ای به نام سارا به دست آمد که با مقتول در ارتباط بود. با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات برای شناسایی سارا آغاز شد، اما مشخص شد او محل زندگی خود را تغییر داده است. سرانجام چند روز پیش مأموران موفق شدند مخفی‌گاه دختر ۲۴ ساله را شناسایی و او را دستگیر کنند.

با انتقال سارا به پلیس آگاهی البرز او به جنایت اعتراف کرد و گفت: من و مسعود چند وقتی با یکدیگر در ارتباط بودیم. از او خواستم به خواستگاری‌ام بیاید، اما او هربار طفره می‌رفت.

وقتی مطمئن شدم او به خواستگاری نمی‌آید به خانه‌اش رفتم و با ریختن سیانور در مشروب او را به قتل رساندم.

با اعترافات دختر جوان تحقیقات در این باره ادامه دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا