خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرونا نمایشگاه و اجلاس ITU دیجیتال ویتنام را لغو‌ کرد

سیتنا نوشت: نمایشگاه و اجلاس 2020 ITU Digital World که قرار بود 16 تا 19 شهریورماه سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار شود، به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا لغو و مقرر شد در سال 2021 در ویتنام برگزار شود.

دفتر برگزاری نمایشگاه‌های ITU در ژنو با ارسال ایمیلی به سیتنا به عنوان نماینده‌ی نمایشگاه‌های ITU در ایران، اطلاع داد که نمایشگاه 2020 ITU Digital World که قرار بود 16 تا 19 شهریورماه سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار شود، به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا لغو و مقرر شد در سپتامبر سال 2021 در ویتنام برگزار شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از آنجا که سلامت و امنیت شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و اجلاس‌های ITU از اولویت‌های اتحادیه‌ی جهانی مخابرات می‌باشد و به دنبال محدودیت‌هایی که برای تجمع افراد، سفرها و فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع کرونا ایجاد شده است، با رایزنی‌هایی که با دولت ویتنام انجام شد نمایشگاه ITU سال جاری میلادی به سال 2021 موکول شد.

همچنین تاکید شده است که ITU این فرصت را مغتنم می‌شمارد و از شرکت کنندگان در اجلاس و نمایشگاه ITU تقاضا دارد تا یکی از موضوعاتی که در نمایشگاه سال آتی ارائه می‌دهند حول محور تاثیرات زیرساختی شیوع کرونا بر ICT در اقتصاد، جامعه و زندگی فردی افراد باشد و شرکت کنندگان، تجربیات و درس‌هایشان از بحران کرونا را به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا