خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما [+اسناد]

برنا نوشت: «در پی شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، رأی دادگاه به نفع خسروی صادر شد و رهنما به تحمل 50 ضربه شلاق محکوم شد.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در حساب کاربری خود در توئیتر از سرانجام شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما خبر داد.

او  با انتشار حکم صادر شده در توئیتر خود نوشت.»

ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما [+اسناد]ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما [+اسناد]ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما [+اسناد]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجب اوضاع بی ریختی شده، هر نانجیب بی سروپائی که خواهان وجویای نامی هست اصطلاحا باید تکه ای به کیهان بیاندازد تا روشنفکر ومردمی بودنش نزد همپالگی هایش محرز گردد. مخلص جناب شریعتمداری از برلین.

    1
    1
  2. وقتی فیلم سرزمین کهن با بوجه دولتی درست شد و اقای گمال تبریزی به قوم بختیاری توهین کرد .. دیگه چه انتظاری از بهاره خودنما داریم .. در صدا سیمای جمهوری اسلامی هر وقت یک تبلیغی از اقوام ایرانی هست قوم لر جوری نشان داده میشود که سر تا پا توهینه انقدر بالباس های کثیف و کلاهای پلاسیده وووو اما ما لرها همان هایی هستیم که در جنگ با عثمانی شاه صفوی را از محاصره مرگ نجات دادیم ما لر ها همانهایی هستیم که در جنگ با روسیه برای سرزمین های شمالی صدها کشته دادیم ما لرها همانهای هستیم شاهمان میشود وکیل الرعایا ما لرها همان هایی هستیم ما لرها همان هایی هستیم که افغانی ها را از سرزمین ایران راندیم و قلعه ای که نادر چند ماه محاصره کرده بود را یک شبه فتح کردیم .. ما همان هایی هستیم که مشروطه را ب قاجار دیکته کردیم سردار مشروطه مان میشود سردار اسعد ماهمان هایی های هستیم که زنانمان میشوند ببی مریم و ببی حکیمه و ببی قدم خیر .. ماهمان هایی هستیم که اولین دکترای پزشکی را از امریکا گرفتیم دکتر ابوالقاسم بختیار ما همان لر هایی هستیم که جنگ را اداره کردیم با محسن رضایی ما همان هایی هستیم که فرزندمان میشود سردار سلیمانی و جلوی داعش می ایستد ما همان هایی هستیم که مرزهای کشور ایران را با خون خودمان نگه داشتیم ماهماان هایی هستیم که هیچ گاه به ایرانی بودنمان پشت نکردیم و در تاریخ چند هزارساله ایران به این مرزو بوم خیانت نکردیم … ما لرها همچنان لر هستیم و هیچ گاه با گذر زمان خودمان را نفروخته ابیم و بخودمان و گذشتگانمان افتخار میکنیم و برای حفظ میهنمان خون دادیم و باز هم میدهیم با افزایش سطح تکنولوژی مثل خیلی ها تغییر قیافه و تغییر هویت نمیدهیم .. در اخر از ماست که بر ماست عزیزان ….

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا