خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات جلسه جنجالی علیرضا دبیر با سرمربیان تیم‌های ملی

ایسنا نوشت: جلسه رییس فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم‌های ملی درباره بررسی شیوه اجرای چرخه انتخابی با تاکید علیرضا دبیر بر اجرای این چرخه و قهر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همراه بود.

جلسه بحث و بررسی پیرامون شیوه اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی و محمد بنا، سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، محسن کاوه مدیر تیم ملی کشتی آزاد و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه علیرضا دبیر بر اجرای دقیق و کامل چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی برای انتخاب ملی پوشان در رویدادهای جهانی و المپیک تاکید کرد که این موضوع با واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همراه شد و او خواستار این شد که سرمربیان تیم ملی نیز بتوانند نظر خود را درباره انتخاب نفرات نهایی اعمال کنند که با مخالفت رییس فدراسیون کشتی مواجه شد.

دبیر در این جلسه تاکید کرد اجرای قانون باید مبنای انتخاب ملی پوشان باشد چرا که فدراسیون نمی خواهد با بی توجهی به این موضوع باعث بی عدالتی و ایجاد حواشی مختلف برای تیم های ملی شود.

دبیر در این جلسه تاکید کرد انتخاب کشتی گیران وظیفه سرمربی نیست و کادر فنی فقط موظف است کشتی گیران را آماده حضور در میادین کند و این خود کشتی گیر است که باید با عملکرد خوب خود موجب انتخابش شود.

دبیر همچنین در این جلسه با قاطعیت عنوان کرد من نمی گذارم هیچ کس کشتی گیران مد نظر خود را بدون توجه به قانون، ملی پوش کند.

رییس فدراسیون کشتی همچنین از سرمربیان تیم های ملی خواسته اگر طرح و ایده ای درباره نحوه اجرای چرخه انتخابی دارند به او ارائه کنند در غیر این صورت وی تعارفی با هیچ‌کس در این زمینه ندارد و تا ۲ یا ۳ هفته دیگر روند اجرای چرخه انتخابی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اعلام این مواضع از سوی رییس فدراسیون کشتی به مذاق غلامرضا محمدی خوش نیامد و وی در میانه بحث با حالت قهر اقدام به ترک جلسه کرد.

این اقدام محمدی با ناراحتی شدید رییس فدراسیون کشتی همراه بود و باید منتظر ماند و دید چه تبعاتی خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کی فنی تر از سر مربی؟ اگر فنیها یک هیئت هستند چرا سر مربی در این هیئت جا ندارد ؟ کسی که روز شبش را با کشتی گیرها سر میکند تا انان را اماده کند حق اظهار نظر در مورد انان را ندارد؟ اونوقت هر کی میخواد تو این مملکت زور بگه اول لنگ قانون رو میکشه وسط” سر مربی میخواد بی قانونی کنه؟ یه دوره مردم اشتباه کردند و امثال تو رو فرستادن شورای شهر که اول خودت برا مردم شاخ بشی اقای دبیر؟ خادم” مرد به اون اقائی و فهمیده رو کنار گذاشتند واسه جولان دادن تو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا