خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مراسم روز قدس تعطیل شدنی نیست»

حجت‌الاسلام ‌محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که «مراسم روز قدس تعطیل شدنی نیست» گفت: برپایی رژه موتوری و ماشینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و تصاویر رهبران مقاومت و شهید سلیمانی به عنوان شهید راه قدس یکی از تصمیماتی است که امیداست با فراهم آمدن شرایط اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: با لطف الهی این روز بزرگ هرسال باشکوه در ایران و جهان برگزار گردیده و هرگز تعطیل شدنی نیست.

وی با اشاره به اظهار خرسندی رسانه‌های اسرائیلی از تعطیل شدن مراسم روز قدس به خاطر بیماری کرونا افزود: مراسم روز قدس تعطیل شدنی نیست، بلکه شکل و شیوه آن تغییر می‌کند و مراسم این روز تا زوال و مرگ رژیم غاصب صهیونیست ادامه خواهد یافت.

محمودی گفت: مراسم روز قدس در هر شهرستانی بر اساس اقتضائات آن شهر برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و رسانه گفت: قطعاً سخنان مقام معظم رهبری و رهبران جبهه مقاومت در روز قدس راهگشا و دشمن شکن خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برپایی رژه موتوری و ماشینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و تصاویر رهبران مقاومت و شهید سلیمانی به عنوان شهید راه قدس یکی از تصمیماتی است که امیداست با فراهم آمدن شرایط اجرایی شود.

وی گفت: همچنین راه اندازی کاروان‌های سرود حماسی در محلات تهران توسط بسیج و اجرای برنامه‌های مختلف توسط مساجد و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری و فضاسازی مناسب توسط سازمان زیباسازی و سایر مجموعه‌ها و راه اندازی هشتک ها با موضوعات قدس از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی از تشکل‌ها و گروه‌های انقلابی خواست با حضور فعال در روز جهانی قدس بویژه در فضای مجازی و رسانه خواب صهیونیست‌ها و اربابانشان را آشفته‌تر سازند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا