خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موفق‌ترین کمپین ایرانیان خارج از کشور برای لغو تحریم

شفقنا نوشت: موفقترین کمپین اینترنتی هموطنان خارج از کشور برای لغو تحریم های ایران به مرز یکصد و بیست هزار امضا رسید

فراخوان اینترنتی «ضرورت لغو فوری تحریم های پزشکی علیه ایران» که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشورمان که به ابتکار دکتر ابوالفضل فاتح آغاز شده بود، با حمایت های شایسته هموطنان خارج از کشور به زودی توانست به مرزهای حائز اهمیت یکصد و بیست هزار امضا برسد و یکی از موفقترین فراخوان های اینترنتی خارج از کشور و در حمایت از مردم مظلوم ایران را شکل دهد.

این فراخوان تلاش کرد با افزایش فشار افکار عمومی بر نهادهای بین المللی، این سازمان ها و نهادها نیز آمریکا و اروپا را برای لغو یا کاهش تحریم ها تحت فشارواقعی بگذارند و نتایج مفیدی در حمایت از مردم ایران بدست آورند.

پس از این فراخوان، فراخوان های دیگری نیز در حمایت از لغو تحریم های ایران از سوی نهاد های مردم نهاد و سازمان های بین المللی دیگر نیز شکل گرفت و نمایندگان بسیاری از پارلمانها از لغو تحریم های ایران حمایت کردند.

در تحولاتی دیگر اعلام شد که کانال بانکی ویژه سوئیس فعال شده است و دبیر حقوق بشر سازمان ملل نیز رسما خواهان بازنگری در تحریم ها علیه ایران شد، چرا که این تحریم ها مستقیما بر وضعیت بهداشت و درمان مردم در معرض یا آسیب دیده از کرونا تاثیر می گذارد.

برای امضا توانید اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا