خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجید جلالی: فدراسیون تکلیف لیگ برتر را مشخص کنند

«مجید جلالی»، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال باید با ارزیابی دقیق از وضعیت کرونا در کشور تکلیف لیگ برتر را مشخص کنند تا تیم ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه قرار بود بازیکنان گل‌گهر بعد از حضور در تست‌های پزشکی تمریناتشان را آغاز کنند، گفت: متاسفانه تا الان چندین بار زمان آغاز تمرینات را به ما اعلام کرده‌اند اما تعطیلی دوباره تمدید شد. ما هم روز دوشنبه بازیکنانمان را فراخواندیم. یک تیم پزشکی را هم در محل تمرین مستقر کردیم و از بازیکنان تست گرفتیم که خدا را شکر همه آنها سالم بودند اما چون مجوز برگزاری تمرین را نداشتیم دوباره به بازیکنان گفتیم بروند تا خبرشان کنیم.

وی در مورد شرایط بازیکنان تیمش گفت: تمرینی را برگزار نکردیم. به بازیکنان هم گفتیم که بروند تا خبرشان کنیم. آنها هر کدام به صورت اختصاصی تمرین می‌کردند و در تست هم به آنها گفتیم که هر کاری تا الان انجام دادند از این به بعد هم انجام دهند تا خبرشان کنیم. چرا که نمی‌دانیم در این شرایط باید چه کنیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: ما هم این اوضاع را درک می‌کنیم چرا که شیوع ویروس کرونا فوتبال در همه جهان را تعطیل کرده است. ابتدا به ما گفتند که می‌توانیم تمرینات را از اوایل سال جدید آغاز کنیم و به همین خاطر برای شروع تمرینات در چهارم فروردین برنامه ریزی کردیم اما پس از آن هر سه چهار روز یکبار این تاریخ تمدید می‌شد. ما هم گفتیم تا اطلاع ثانوی بازیکنان بروند تا نظر نهایی در مورد ادامه یا تعطیلی لیگ اعلام شود.

جلالی اضافه کرد: سلامتی مردم بیش از همه چیز در اولویت است. ما هم موضع خودمان را به صورت رسمی از طریق باشگاه گل‌گهر به سازمان لیگ ارسال کردیم. می‌دانیم که در حال حاضر این سازمان فوتبال نیست که تصمیم‌گیرنده است و ما تنها دوست داریم تکلیف خودمان را بدانیم.

وی گفت: دیگر از این بلاتکلیفی خسته شده‌ایم. مسوولان ببینند امکان ادامه لیگ وجود دارد یا خیر. این را که می‌توانند به ما اعلام کنند. بگویند لیگ سه ماه دیگر برگزار می‌شود ما تکلیفمان را خواهیم دانست و برنامه ریزی می کنیم بگویند اصلا برگزار نمی‌شود ماجرا مشخص است اما اینکه مدام امروز و فردا می‌کنند بد است تنها خواسته ما این است که از این بلاتکلیفی ما را خارج کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا