خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشنواره سینمایی متهم جدید آغاز کرونا در آمریکا!

به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر یک گزارش جدید حاکی از آن است که جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس، اولین کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس در اواخر ماه ژانویه پس از پایان جشنواره با علائم شبیه به ویروس کرونا مواجه شدند و از هیچ یک از آنها تست کرونا گرفته نشده است.

جشنواره فیلم ساندنس امسال میزبان ۱۲۰ هزار نفر در یک تفرجگاه کوچک کوهستانی بود که با نمایش فیلم و برگزاری میمهانی در فضاهای بسته برگزار شد. شرایط برفی منطقه پارک سیتی که محل برگزاری جشنواره ساندنس است برای اسکی کردن ایده‌آل است و معاشرت در فضاهای بسته و همچنین بروز علایمی شبیه به آنوفولانزا به سبب دمای پایین و ارتفاع بالا معمول است.

هالیوود ریپورتر همچنین گزارش می‌دهد یک بازیگر مهم که نامش را فاش نمی‌کند و همراهانش پس از جشنواره ساندنس به شدت بیمار شدند. «فرانکلین لئونارد» بنیانگذار وبسایت سینمایی”بلک‌لیست” نیز عنوان کرده در تاریخ ۲۸ ژانویه و پس از بازگشت به لس‌آنجلس به شدت و برای مدت دو هفته بیمار شده است. «لئونارد فرانکلین» گفته حداقل دو نفر دیگر را هم می‌شناسد که به سبب بروز علایم بیماری ناگزیر به بازگشت زودهنگام از جشنواره به خانه شده‌اند.

سخنگوی جشنواره فیلم ساندنس دراین باره گفت: از شنیدن این که برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره در حین و پس این رویداد سینمایی احساس بیماری داشته‌اند متاسفیم. ما از هرگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا در جریان جشنواره ناآگاهیم.

این گزارش به نقل از میکروب‌شناس به نام «دان هارت» عنوان می‌کند جشنواره فیلم ساندنس همزمان با آغاز قرنطینه در شهر ووهان چین (محل اصلی انتشار ویروس کرونا) آغاز شده است و منطق می‌گوید که حاضران بیمار در جشنواره مبتلا به ویروس بودند و جشنواره ساندس فرصتی عالی برای انتشار این ویروس به همه افراد بوده است.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره ساندنس، در شبکه‌های اجتماعی از گزارش هالیوود ریپورتر دفاع کرده‌اند و تجربه بیماری خود را پس از جشنواره به اشتراک گذاشته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا