خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت‌وگوی تلفنی پوتین با نتانیاهو و مرکل

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل تماس تلفنی با رئیس جمهوری روسیه برقرار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این تماس، هفتادوپنجمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم را به یکدیگر تبریگ گفتند.

این دو مقام در مورد مقابله با کرونا نیز با یکدیگر تبادل نظر کردند.

پوتین و نتانیاهو در این تماس درباره مسائل متعددی از تحولات در سوریه و مسائل مبرم در دستورکار دو طرف نیز گفتگو کردند.


ولادیمیر پوتین و آنگلا مرکل در تماسی تلفنی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد رهایی جهان از فاشیسم به یکدیگر تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، کرملین در بیانیه‌ای اظهار کرد: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با یکدیگر تماسی تلفنی داشتند. پوتین و مرکل به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد رهایی اروپا و جهان از فاشیسم و پایان جنگ جهانی دوم به یکدیگر تبریک گفتند. این روز معنایی نمادین و ویژه برای آلمان و روسیه دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین در ادامه این بیانیه افزود، پوتین و مرکل ابراز اطمینان کردند که کشورهایشان هرگز میهن‌دوستان آلمانی را که در مبارزه با نازیسم مشارکت کردند، فراموش نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: این دو رهبر ضمن تبادل نظر درباره وضعیت همه‌گیری کروناویروس، برای همیاری مشترک و ادامه همکاری‌های نزدیک فعلی خود در مبارزه با گسترش کرونا ابراز تمایل کردند.

کرملین اظهار کرد، پوتین و مرکل همچنین از همکاری‌های دوجانبه در مشکلات مهم بین‌المللی تقدیر و بر تعهد خود نسبت به روابط سازنده تاکید کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا