خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی در آمریکا: پیش بینی ما درست بود

روحانی در فرودگاه نیویورک گفت: در سال گذشته مسئله خشونت و افراطی گری که جهان باید از آن عاری باشد، از سوی ایران مطرح شد. امروز می‌بینیم که افراط چه بیدادی در منطقه می کند و پیش بینی ما درست بوده است و امسال درباره راه حل های مقابله با تروریسم و خشونت بحث و بررسی خواهیم کرد

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا حسن روحانی که پیش از ظهر دوشنبه تهران را به قصد شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل ترک کرده بود، صبح امروز وارد فرودگاه جان اف.کندی نیویورک شد.

دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه جان اف.کندی نیویورک با اشاره به انجام ملاقات‌های دوجانبه با سران کشورها در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: در سال گذشته مسئله خشونت و افراطی گری که جهان باید از آن عاری باشد، از سوی ایران مطرح شد. امروز می‌بینیم که افراط چه بیدادی در منطقه می کند و پیش بینی ما درست بوده است و امسال درباره راه حل های مقابله با تروریسم و خشونت بحث و بررسی خواهیم کرد.

روحانی با اشاره به شرکت در اجلاس سران درباره تغییرات آب و هوا نیز ابراز امیدواری کرد با شرکت در این اجلاس درباره مسئله آب و هوا و محیط زیست به بحث پرداخته و از آن بهره برداری کنیم.ذمحمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری و حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهور طی سفر به نیویورک علاوه بر شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ملاقات‌های جداگانه‌ای با سران و مقامات کشورهای مختلف، دبیرکل سازمان ملل متحد و مسئولان برخی نهادهای بین‌المللی خواهد داشت. سخنرانی در اجلاس تغییرات آب و هوا در محل مقر سازمان ملل متحد و دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا از دیگر برنامه‌های رییس جمهوری در سفر به نیویورک است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا