خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تئاتر «گسل» یک نمایش درمانی

نمایش «گُسل» نمایشنامه‌ایی از پیش‌نوشته شده نیست، این نمایش در هر نوبت اجرا متفاوت است چون مخاطبان این نمایش، باعث تنوع و تغییر در اجرا می‌شوند

به گزارش ارسالی برای انصاف نیوز نمایش درمانی «گُسل» به نویسندگی سیدحسن حسینی_ سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه و کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی اواخر بهمن‌ماه ۹۶ در موسسه اریکه سمر اجرا می‌شود.

مکان اجرایی نمایش در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. اما جهان اثر در این آپارتمان به شکلی طراحی شده است که نمادی از درونیات شخصیت اصلی نمایش می باشد. شکست زمان با نوع تغییرات فضایی از وسایل صحنه و موسیقی و افکت، ما را به لایه های پنهانی نمایش سوق می‌دهد. نمایش گُسل برگرفته از یک موقعیت روانکاوانه است که موضوع آن افسردگی در افراد جامعه می‌باشد. حتا یکی از ویژگی‌های این اثر تست روانشناسی است که از مخاطبان گرفته می‌شود.

مخاطبان این نمایش بر اساس فرمی که پر خواهند کرد به صورت محدود در هر اجرا و به تعداد ۵ نفر گزینش خواهند شد. مخاطبانی که خود بازیگران اصلی نمایش هستند.

بازیگران گُسل؛ رسول صوری_ پگاه پورجهانی_ پریا ابراهیمی_ پوریا سعیدیان_ سبحان بابائی_ مرضیه موسوی_ الهام شیخ علیزاده_ نیلوفر محمدی_ امیررضا کوشانی _احمد ابراهیم‌وند_ علی ناصری_ علی سعیدیان_ علیرضا اسفندیار_ علیرضا سلطان‌علی_ ارغوان طاهری‌فرد هستند.

تحلیل اطلاعات و داده‌های حوزه روانشناسی نمایش درمانی «گُسل» بر عهده موسسه روانشناسی مسیر است.

سایر عوامل این اثر نمایشی؛ هانیه وزیر پناه (مشاوره روانشناسی)، ارم هوربد (تهیه کننده)، امیر رضا هرمزی (مدیر اجرایی)، رسول صوری و پگاه پورجهانی (دستیار کارگردان)، پریا ابراهیمی (منشی صحنه)، سبحان بابائی (مدیر صحنه)، سعید میرزایی (طراح پوستر و ساخت تیزر)، علی‌اکبر مجدراد (روابط‌عمومی) می‌باشند.

نمایش درمانی-آپارتمانی «گُسل» در روزهای 25-26 و 27 بهمن‌ماه 1396 ساعت ۲۰ در موسسه اریکه سمر به نشانی پاسداران_ دروس خیابان فکوریان خیابان اسلامیه شرقی بن‌بست حبیبی پلاک 4 به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایش درمانی و آپارتمانی جهت اخذ اطلاعات لازم برای حضور و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند و یا با شماره 09105930029 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. ترم آخر کارشناسی تاتتر هستم
    دانشجو و هنرجوی الان استاد حسینی عزیز هستم
    فوق العاده مشتاق دیدن اجراتون می باشم و واقعا دلم میخواد بیام این اجرا رو ببینم
    خواهشا اگر امکان داره من رو بپذیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا