خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی با طرح 66 پلاس آرش مال

رپورتاژ آگهی

مجتمع های تجاری اگر به درستی، با دقت و با اصول و قوانین معماری ساخته شوند، می‌توانند نویدبخش رونق منطقه و چشم‌اندازی روشن برای سرمایه گذاران مجتمع باشند. اگر علاوه بر این موارد زیربنایی، با ظرافت به زیبایی و موقعیت جغرافیایی و مزایای دیگر آن نیز پرداخته شود، نمی‌توان به سادگی از سرمایه گذاری آن گذر کرد. طرح 66 پلاس مجتمع تجاری آرش مال همه این مزایا را به طور یکجا برای شما به ارمغان می‌آورد.

یک سازه موفق علاوه بر همه موارد ذکر شده باید دو پشتوانه به استواری کوه نیز داشته باشد. یک طرح عمرانی شاخص نه تنها باید در موقعیت جغرافیایی مناسبی بنا شده باشد، بلکه مهم‌تر از آن باید مجموعه‌ای که اقدام به ساخت آن کرده است، نیز سابقه درخشانی داشته باشد. هلدینگ آرش همه این مزایا را در مجتمع تجاری آرش مال برای طرح فروش +66 در اختیار شما قرار داده است. اگر تمایل به سرمایه گذاری فقط با 66 میلیون تومان  در یکی از مناطق آزاد کشور را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید تا با سایر مزایا ی این طرح موفق آشنا شوید.

نمایی از آرش مال

طرح ۶۶ پلاس

طرح 66 پلاس یک طرح فروش بزرگ سهمی برای مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی در منطقه آزاد انزلی است که توسط هلدینگ آرش طراحی شده و در حال اماده سازی فروشگاهها است. این طرح که پس از طرح موفق طاها در دستور کار قرار گرفته است، در منطقه آزاد انزلی قرار دارد و محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این مجموعه چهار واحد تجاری در سه طبقه و با سه فاز عملیاتی مختلف را شامل می‌شود  که میتوانید پیشرفت پروژه آرش مال را در این صفحه برررسی نمایید در طرح 66 پلاس بخشی از مجتمع را  بر اساس الگویی موسوم به الگوی سهام در هر متر مربع در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اگر شما نیز خواهان خرید سهام از این مجتمع تجاری هستید، می‌توانید در هر فاز تا حداکثر ۵ سهم خریداری کنید. لازم به ذکر بوده که هر سهم معادل یک متر مربع است و شما می‌توانید آن را به صورت نقد یا اقساط تهیه کنید. این روش در پروژه‌های پیشین این هلدینگ نیز اجرا شده و بهتر است که قبل از اقدام، همه شرایط را در نظرات مشتریان قبلی شرکت بررسی کنید.

برای این همه مزیت آماده باشید

اگر شما هم به فکر سرمایه‌گذاری دریک مجتمع تجاری هستید، حتماً می‌دانید که راه افتادن مجتمع تجاری مهمترین بخش یک سرمایه گذاری موفق در این زمینه خواهد بود و بر سودی که به دست می‌آورید، تأثیر دوچندانی خواهد گذاشت. مزایای متعدد طرح 66 پلاسباعث می‌شود، در صورت خرید آن، سود بسیار زیادی را در آینده به دست آورید، اما این مزایا دقیقاً کدام هستند؟

طرح 66 پلاس متعلق به هلدینگ آرش

موقعیت طرح

طرح 66 پلاس که متعلق به هلدینگ خوش سابقه آرش بوده، در منطقه آزاد تجاری انزلی واقع شده است. انزلی نه تنها از نظر آب و هوایی طرفداران خاص خود را دارد، بلکه در میان مناطق آزاد نیز جزء بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود زیرا تنها منطقه ازاد شمال کشور و نزدیکترین منطقه آزاد به پایتخت میباشد. این منطقه به دلیل این ‌که نسبت به سایر مناطق آزاد به تهران نزدیک‌تر بوده، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

مجتمع تجاری آرش مال در منطقه آزاد انزلی که فاز تجاری و گردشگری آن محسوب می‌شود واقع میشود و همین امر می‌تواند چشم‌انداز بسیار خوبی را در خصوص آینده طرح به شما نشان دهد. از همه مهم‌تر این‌ که این محدوده از نظر امکانات زیر بنایی مانند معافیتهای مالیاتی و گمرکی  توانسته است گوی سبقت را نسبت به مناطق مشابه شمال کشور برباید.

سود سرمایه‌گذاری

در اغلب مناطق آزاد برای سرمایه‌گذاری در مجتمع های تجاری نیاز به سرمایه‌ای کلان دارید. همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از افراد نتوانند در این مناطق سرمایه‌گذاری کنند و از سود کلان آن بی‌بهره می‌مانند، اما طرح فروش 66 پلاسمجتمع تجاری آرش مال  منطقه آزاد انزلی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که با سرمایه‌ای هرچند اندک بتوانید در آینده سودکلانی به دست آورید. علاوه بر این موارد، به دلایل دیگری نیز سودهای بسیاری به دست خواهید آورد.

اگر در طرح 66 پلاس سرمایه‌گذاری کنید، در پایان سال درصدی از سود ملک که ناشی از فعالیت در آن است، به عنوان سود مالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته این مورد در خصوص افرادی است که وجه کامل ملک را پرداخت کرده باشند و در صورت خرید قسطی، هیچ قسطی باقی نمانده باشد.

از طرف دیگر، اگر ارزش ملک (مجتمع تجاری) افزایش پیدا کند، شما نیز از این افزایش سود بهره‌مند خواهید شد. با خرید سهام، عضو باشگاه مشتریان شرکت شده و از مزایایی مانند تخفیف بلیط کنسرت و سینما، خرید از آرش مارکت و آرش مال و مواردی از این دست نیز بهره‌مند می‌شوید.

خدمات رایگان

اگر عضو باشگاه مشتریان شوید، می‌توانید از برخی از خدمات مرکز تجاری آرش مال در منطقه آزاد انزلی به صورت رایگان بهره‌مند شوید. می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای اقدام به ثبت شرکت کنید حتی می‌توانید در این منطقه از خدماتی مانند ترخیص یا صادرات کالا نیز بهره ببرید.

از ویژگی‌های طرح 66 پلاس، وجود محیط‌های مناسب برای جلسات و دفاتر مجازی بین المللی است که شما با عضویت در باشگاه مشتریان هلدینگ آرش می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. در این جلسات، اگر نیاز به انعقاد قرارداد داشتید، می‌توانید از خدمات قرارداد بهره‌مند شوید یا حتی از کمک‌های مترجم برای انعقاد قرارداد با طرف خارجی نیز استفاده کنید. البته باید بدانید که خدمات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که هنوز به صورت کامل تعریف نشده‌اند و در آینده نزدیک به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد.

کلام پایانی

مناطق آزاد تجاری جزء مناطقی هستند که سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌تواند رؤیایی بزرگ باشد. این رؤیا اگر با پشتوانه مجموعه‌ای موفق مانند هلدینگ آرش باشد، می‌تواند مطمئن‌تر از همیشه تلقی شود. طرح +66 که مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی با نام آرش مال است، یکی از مراکزی بوده که در قسمت گردشگری و رفاهی منطقه انزلی واقع شده است و مزایای زیادی را برای مشتریان و مالکان آنجا به همراه دارد.

وجود موقعیت مناسب آب و هوایی و شرایط مطلوب اقتصادی در کنار شرایط مناسبی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است، هر سرمایه‌گذاری را ترغیب می‌کند تا تمایل داشته باشد که طرح 66 پلاس سرمایه‌گذاری کند. می‌توانید از خرید اقساطی یا نقدی در این پروژه استفاده کنید و هم‌زمان از چندین سود نیز بهره‌مند شوید. پس همین حالا اقدام کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا