خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسانه‌های مرده پرست … و جامعه درحال احتضار

«محمد شفیعی» از مخاطبان انصاف نیوز در یادداشت ارسالی نوشت:

چندان مشکل نیست اگر به تاریخچه پوشش اخبار رسانه‌های داخلی نگاهی بیندازیم به وفور مواردی را شاهدخواهیم بود که وقتی یکی از مسئولان سازمان صدا و سیما و یا … دعوت حق را لبیک گفته در مسیر ترک دیار فانی به سرزمین ابدیش خیل زیادی از جمعیت جلوی مسجد بلال، این نماد مسلمانی! گرد آمده تا جنازه بی تحرک مدیر مذکور بر زمین نماند و هرچه با شکوهتر تششیع شود. جالب آن که دهها عکاس و فیلمبردار برای آنکه از غافله عقب نمانند در صحنه حاضر شده و اقدام به پوشش تصویری و … رویداد می‌کنند که ایها الناس به گوش باشید و ببینید که فرد نامبرده که بود و چگونه به دیار باقی شتافت… و اما کات به امروز

امروز دوشنبه 22 اردیبهشت سال 99 …

جمعی از کارکنان، متخصص، متعهد و صبور رسانه ملی که همیشه در بحران‌های مختلف همچون مرغ عزا و عروسی در کنار جامعه و مسئولان کشوری و لشکری بوده‌اند پس از آنکه نتوانستند حق قانونیشان در خصوص افزایش حقوق را در ماه‌های گذشته بگیرند امروز مجبور شدند از گوشه و کنار کشور در شرایط سخت کرونایی و برخلاف شیوه نامه ستاد مقابله با کرونا به مکان خاص یعنی جلوی مسجد بلال سازمان مراجعه کنند و با تجمع جلوی این سمبل مسلمانی که هر روز بلال گونه صدای دلنشین اذان و شهادتین مسلمانی همچون صدر اسلام از مناره‌های زیبایش پخش می‌شود حقوق قانونی خود را مسالمت آمیز مطالبه نمایند.

این بزرگواران چیز زیادی هم از مسئولان کشوری و لشکری نمی‌خواهند، فقط انتظار دارند همچون کارکنان سایر ارگان‌های کشور افزایش حقوق مصوب دولت در سال قبل را در حکم و فیش حقوقی خود ببیند.

اما در حیرتم از مرام این رسانه‌ها که این تجمع مسالمت آمیز و حق به جانب نه تنها توجهشان را جلب نکرد بلکه حتی در اطلاع رسانی و پوشش دادن اخبار مکتوب آن هم خست به خرج دادند. و سؤال این است آیا این تجمع به اندازه جنازه یک مرده مسئول هم برایشان ارزش خبری نداشت؟! واقعاً غم انگیز است و گفتنش سخت که به خدا این کارکنان محترم چیززیادی نخواسته‌اند فقط حق قانونی خود را طلب کرده‌اند اما این افراد دلسوخته متاسفانه با وجود اداره کردن بخش‌های مختلف بزرگترین رسانه کشور به وقت نیاز خودشان تنها و بی کس ماندند و به تعبیری کوزه‌گر حتی کوزه شکسته‌ای هم ندارد که با آن رفع عطش کند ای مسلمانان! به خداوند یکتا! در شیوه نامه مسلمانی ما تاکید بسیار است که هرکس صبحش را شام و به فکر اصلاح امور مسلمین نباشد فلیس به مسلم! یعنی مسلمان نیست!

ای مسلمانان به خدا درحیرتم که چگونه افرادی که در روزهای غیر کرونایی وقتی نوای اذان از مناره‌های زیبای مسجد بلال پحش می‌شد آستین بالا زده و شتابان به ندای مؤذن لبیک می‌گفتند و این رفتار حتی از پیشانی پینه بسته بسیاری از آنان هوایداست. اما امروز به ندای مظلومانه همنوع خود کمترین توجهی ندارند …

در حیرتم! آیا وقت آن نرسیده وجدانمان را قاضی کنیم و در مسلمانی خود شک و تردید! به خداوند یکتا قسم مسلمانی فقط به محاسن گذاشتن و پیشانی پینه بسته نیست. به خداوند یکتا ستار پینه‌های دست این کارکنان زحمت کش که در بزرگترین رسانه کشور همچون مرغ عزا و عروسی در رویدادها و بحران‌های سخت دوشادوش مردم و در کنار آنان انجام وظیفه کرده‌اند ارزشش بسیار بالاتر است. پس ای عزیزان وقت آنست تا ملک الموت به سراغمان نیامده به خود و رفتارهای غیر اسلامی‌مان نگاهی دوباره بیندازیم و در احقاق حق مظلوم آستین همت بالا بزنیم. باشد که به لطف و عتایت خداوند در این ماه پر برکت نزول قرآن رستگار شویم! امیدوار باشیم که خداوند بسیار بخشنده و توبه پذیر است ….

و در پایان!:

زبان حال کارکنان زحمتکش رسانه ملی خطاب به مسئولان محترم و رسانه‌های کشور “حالا که در دست توام مرحمتی کن! فردا که شوم خاک جه سود اشک ندامت!”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام ، نه که این کارمندان در میان مردم خیلی محبوب هستند !! و حقوق پایینی دریافت می کنند و در این سال ها همواره از خواست تظلم خواهی مردم دفاع کردن ، واقعا توقع به جای هست !!

    1. آنچه از انتن رسانه می بینید رو با عمل و نظر کارکنانش مقایسه نکنید لطفا. آنچه از زید تا عمرو در همین رسانه بر خلاف خواست مدیران سازمان گفتند هم حاصل زحمت و ریسک کارکنان بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا